Skip to main content

Vorige week sms en e-mail ontvangen. Modem v12 heeft update nog niet gekregen.

Reset modem heeft ook niet geholpen.

Zit nog steeds op oude firmware. SuperWifi zit rechstreeks op lan poort.

 

Hoi @Wil_I_am, in je vorige topic zie ik dat je aangeeft dat je een SuperWifi2 hebt, klopt dat? Op dit moment zijn we alleen aansluitingen zonder SuperWifi of met SuperWifi2 aan het overzetten naar de nieuwe software. Als je een SuperWifi1 hebt wordt de update nog niet uitgevoerd.

Als je de SuperWifi2 inderdaad hebt, zal de update op een later moment opnieuw geprobeerd hebben. Mogelijk was jouw Box 12 op het moment van de update niet bereikbaar. Door de reset die hebt gedaan is kans groter dat de modem volgende keer wel bereikbaar is.


Ik heb SuperWifi2 en kreeg 2 weken geleden van KPN een e-mail en sms vannacht wordt de upgrade uitgevoerd en laat de superwifi2 aanstaan. 


En die update was toen niet gelukt dus. Ik wil kijken of we kunnen zien waar de update in jouw geval is misgelopen, zou je jouw forumprofiel daarvoor volledig kunnen invullen? Als je daarna hieronder een seintje geeft kan ik kijken wat ik kan zien.


Profiel ingevuld. 


Dank je voor de gegevens, ik heb gekeken of het modem nu vanaf hier te bereiken is en dat lukt. Ik verwacht dat het gaat lukken als de update de volgende keer wordt aangeboden aan het modem.


Vannacht eindelijk update doorgekomen modem en wifi punten. Alles werkt nog en wifi ook nog...😎


Goed om te lezen dat de update nu gelukt is en alles werkt 😄 Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.


Hoi, op 29 mei heb ik een bericht ontvangen met de mededeling dat mijn modem en superwifi 2 een update zouden krijgen. Echter, tot op heden heb ik deze update nog niet ontvangen.

Zouden jullie hier naar willen kijken?

Alvast bedankt voor de hulp!


Na vandaag telefonisch contact te hebben gehad met de telefonische helpdesk nog steeds geen update ontvangen voor mijn V12. Vanuit jullie een harde reset gehad maar helaas.

Kan zelf niet via het admin menu de reset uitvoeren en nee, geen wifi versterkers.

Hoe nu verder?


Als de update in eerste instantie niet is gelukt is er geen man overboord. Je gaat niet overgeslagen worden. De update zal op een later moment opnieuw aangeboden worden. Je kunt inderdaad een reset doen, zodat het modem zich opnieuw aanmeldt bij onze servers. Als het modem niet bereikt kon worden kan dat voor de volgende keer helpen.


Reageer