Skip to main content

Ik heb 5 superwifi. Deze zijn door een monteur geplaatst. Alles keurig gedaan.

maar volgens hem hoefde ik geen superwifi te bekabelen met modem. Als je het leest staat dat dit wel zo moeten.

als je inlogt in je modem: zie je geen super WiFi 

wel 20 apparaten verbonden met modem.

sommige hebben dit  forum wel zichtbaar in hun ontwerp.

volgens de wifimanager worden ze wel gezien.

kortom ik weet het niet meer.

de monteu heeft de wifi punten super goed neergezet ( vloerverwarming stoort!!!)

maar doen ze het nu wel of niet???

 

 

 

 


Op elke instructie staat een bekabelde . Ik heb een monteur in huis gehad die zegt dat hoeft niet bij de v12z maar ik zie hem niet verschijnen.

wel staan alle superwifis op groen! Knipperen niet maar dus niet in het ontwerp….

ik weet het niet meer


Hallo @Sjoerd breda 

 

Ze hoeven na de laatste firmware update i.d.d. niet meer bekabeld aangesloten te worden.

Als je inlogt op de Box 12 zou de firmware versie moeten eindigen op 528.

Zie ook hier voor meer uitleg over die update:

 

Of de SW’s ook zichtbaar zouden moeten zijn in de Box 12 weet ik niet, dat kan iemand anders vast wel vertellen.


Dank inderdaad de laatste versie! 528

hierdoor moet alles op en top zijn!


Hoi @Sjoerd breda . Bij mijn weten zou je, als je inlogt uit moeten komen op de superwifi interface.

Dit klopt toch, @Nick83 ? 


Ok jullie weten het zelf dus ook niet.

diegen die ik sprak recentelijk via de klantenservice zag wel dat ze aan stonden en deden.

de

beloofden: als de update gedownload is haal je wel

overal wel 400 mb. Zie ik nog steeds niet.

vind het allemaal wel steeds zorgelijker worden dat niemand het weet


Tijdens installatie moeten de SuperWiFi's allemaal bekabeld aangesloten worden. Na ongeveer een half uurtje kunnen ze elders geplaatst worden. Zo staat het ook gewoon in de handleiding. 

Onder "Stap 2".


 

Dit ziet er uit als een schermafdruk van een smartfoon. Probeer het eens met een pc of laptop. Want ik denk dat de SuperWiFi's buiten beeld staan.


Dit plaatje vond ik net in het Mesh Update topic:

 

Je zou ze dus i.d.d. moeten zien in de webinterface van de Box 12.


Ok kortom ik heb 5 super wifi punten op groen 

maar ik zie ze nergens….. maar het werk wel via de kpn??

ben ik nou de enige die vindt dat het een zootje is??? Je doet alles wat er gevraagd inde instructie 

en ik die verschillende antwoorden op hetzelfde

  1. het staat wel in het schema<=>he staat niet
  2. tenminste een WiFi punt bekabeld modem zijn tegen hoeft niet in de update.
  3. in het schema zie ik het niet maar volgens klantenservice heb ik wel superwifienpuntem die het doen om dat het lampje  groen is.
  4. serieus kpn regel dit eens goed