Skip to main content

Hallo,

met enige node van aandacht is (+-)halfjaar geleden een KPN monteur bij ons geweest om alles werkend te krijgen, en de nodige super wifi punten te selecteren in ons huis als nieuwe klant van KPN. 


nu heb ik tweedagen terug via de KPN app de modem herstart waardoor nu schijnbaar ook de wifi punten verloren zijn gegaan? Vreemd! Bij ziggo had dit geen invloed in het verleden bij een herstart van de modem… Anyway, de lampjes branden groen, een super wifi zit recht straks op de modem met een directe verbinding naar boven. Toch ziet de app de beide super wifi niet meer, en terug installeren of aanmelden lukt mij ook niet meer….
 

wat doen we nu en hoe krijg ik dit weer werkend?
 

 

De wifipunten een fabrieksreset geven en opnieuw installeren als nieuw uit de doos @Janssen Stn 


Bedankt!

 

beetje omslachtig en extra werk maar logisch wanneer het niet anders kan…. Zal het voor de toekomst onthouden en geen herstart meer uitvoeren 🤷🏻‍♂️🤭


Vreemd…

 

ik disconnect de super wifi met het idee deze op de modem aan te sluiten voor een herstart. De verbinding van de super wifi., waarop o.a de televisie aangesloten zit valt meteen weg. Echter kan ik de super wifi in de app nog steeds niet vinden, herinstalleren of überhaupt terug vinden.

 

geen idee dus welke verbindingen ik nu we of niet heb, laat staan welke app waar op verbonden zijn. 


Lijkt er overigens op dat de super wifi niet zichtbaar is de app maar de verbinding wel normaal  actief is. Het wifi signaal is overal uitstekend (snelheid niet gemeten) en overal zichtbaar. 


Hoi @Janssen Stn, de lampjes op je SuperWifi zijn leidend, de kleur van het lampje vertelt je of ze goed werken of dat er iets mis gaat. Je leest er alles over in onderstaand artikel, samen met hoe je de schone installatie doet die @Nomen Nominandum hierboven al noemde: