Skip to main content
Antwoord

Terugkoppeling gevraagd over waarom software update Experia Box V10 2x niet gelukt is

• November 17, 2024
  • 7 reacties
  • 163 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb nu al 2x een SMS gekregen (in september en oktober) dat het V10 modem een software update krijgt de komende nacht, echter is dat blijkbaar niet gelukt of niet doorgegaan want volgens mij staat de oude software er nog steeds op. Echter komt daar nooit een terugkoppeling van. Mijn vraag is dus waarom de update niet is gelukt en wanneer het dan wel gaat gebeuren? De communicatie rond deze hele update kan wel iets beter denk ik :-) .

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@JoopAtForum, het kan soms voorkomen dat de updateserver geen verbinding krijgt met het modem. Dat lijkt bij jou het geval te zijn. Als je jouw modem reset meldt die zich opnieuw aan bij de servers, als de update opnieuw geprobeerd zal worden zal jouw modem dan wel bereikbaar moeten zijn.
Het resetten kan je zo doen: 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• Deelnemer
  • November 18, 2024

Misschien moet je het maar zo laten, gezien de vele problemen die er zijn na de update.

En…. communicatie kan altijd beter…!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • November 19, 2024

Misschien moet je het maar zo laten, gezien de vele problemen die er zijn na de update.

En…. communicatie kan altijd beter…!

Ok, goed plan dan. Modem werkt nu prima op zich

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 19, 2024

Hoi ​@JoopAtForum, het kan soms voorkomen dat de updateserver geen verbinding krijgt met het modem. Dat lijkt bij jou het geval te zijn. Als je jouw modem reset meldt die zich opnieuw aan bij de servers, als de update opnieuw geprobeerd zal worden zal jouw modem dan wel bereikbaar moeten zijn.
Het resetten kan je zo doen: 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • November 19, 2024

uhm , daar zit ik eigenlijk niet op te wachten, alle vaste gereserveerde dhcp adressen zijn dan weg en de overige instellingen voor toegang van buitenaf.....Never change a winning team is toch het spreekwoord ?

Jasper van KPN
Moderator

Met eigen instellingen is dat niet fijn inderdaad, dat ben ik met je eens. Er zijn meerdere spreekwoorden/uitspraken in die richting, "If it ain't broke, don't fix it” is ook een bekende. 

De update zal op een gegeven moment alsnog wel komen, alle modems moeten over naar de nieuwe versie. Als je de reset niet doet zal het langer duren voor je 'm krijgt.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • November 29, 2024

dan wacht ik wel, ik zie de update wel een keer verschijnen

Cevrie
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • December 8, 2024

Met eigen instellingen is dat niet fijn inderdaad, dat ben ik met je eens. Er zijn meerdere spreekwoorden/uitspraken in die richting, "If it ain't broke, don't fix it” is ook een bekende. 

De update zal op een gegeven moment alsnog wel komen, alle modems moeten over naar de nieuwe versie. Als je de reset niet doet zal het langer duren voor je 'm krijgt.

dan wacht ik wel, ik zie de update wel een keer verschijnen

Ik wacht het ook af voorlopig werkt alles naar wens,