Skip to main content
Vraag

Thuisnetwerk bekijken op iPad via webinterface met softwareversie V12.C.25.08.16 werkt niet

• January 16, 2026
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Sinds de update van de kpn box 12 naar V12.C.25.08.16 en inlog met zijn ipadres op mijn ipad wil ik het menu thuiswerken bekijken en zie dan het scherm thuisnetwek voorbij flitsen en kom dan weer gelijk in het hoofdmenu terecht.

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Remco21, welkom op onze community! Ik begrijp je vraag niet helemaal geloof ik. Lukt het niet om in te loggen in de webinterface van je box 12? 
Je kunt veel van deze instellingen beheren met de MijnKPN app en in dit topic staat meer informatie over inloggen op de webinterface op modems met de nieuwe software. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 20, 2026

Het inloggen lukt wel en krijg dan de hoofdscherm te zien van de kpn box 12.

Aan de linkerkant van het scherm staat er een keuze menu.

Als je op deze menu voor “thuisnetwerk” kiest dan  zie het betreffende scherm voor een seconden verschijnen om vervolgens daarna weer terug te gaan naar het hoofdscherm.

Kies je vervolgens weer voor “thuisnetwerk” dan krijg je een melding “er heeft zich een herhaaldelijke probleem voorgedaan op ‘http://192.168.2.254/‘ “

Bij andere keuzes in het menu van het hoofdscherm heb ik geen problemen mee.

Dit probleem doet zich zowel bij webbrowser van Safari en bij Chrome.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is wat het probleem is.

Jocola
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • January 20, 2026

Dat is helaas een euvel op de iPad’s van Apple dat al vrij lang speelt en wat ik zelf ook ondervindt met mijn iPad. Het maakt niet uit Edge, Chrome, Safari of wat van browser dan ook dat probleem blijft het zelfde. Meestal na een paar pogingen wil het soms wel werken. Zelf gebruik ik dan gemakshalve de PC voor modem inlog.