Skip to main content
Antwoord

Topologie geeft niet goed aantal extenders en verbonden apparaten weer

• June 5, 2025
  • 1 reactie
  • 101 keer bekeken

metam1964
Topper
Forum|alt.badge.img

Ik heb de gerelateerde topics gelezen.

In Topologie in de router zie ik de KPN Box 12, 4 extenders en 46 apparaten staan. Echter in Verbonden apparaten zie ik alleen de Box en 2 extenders met (23 verbonden) apparaten. Ik mis ook apparaten. 

In een gerelateerd topic meen ik te lezen dat dit een bekend issue is en dat eraan gewerkt wordt (maar twijfel of het over dit issue gaat). Klopt dat? Is er nog een andere mogelijkheid om te zien welke apparaten gekoppeld zijn met welk wifipunt? In de app of zo?

Hoe kan ik zien welk wifipunt welke is in eht overzicht?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@metam1964, dat is inderdaad een bekend issue. Het is een weergavebug, de SuperWifi punten zelf werken wel goed. We noemen het ook in de meest recente Product Update: 

Daar wordt nog aan gewerkt. Via de Herstart thuisnetwerk optie die daar wordt beschreven kunnen de SuperWifi punten die niet worden weergegeven alsnog zichtbaar worden in het overzicht.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@metam1964, dat is inderdaad een bekend issue. Het is een weergavebug, de SuperWifi punten zelf werken wel goed. We noemen het ook in de meest recente Product Update: 

Daar wordt nog aan gewerkt. Via de Herstart thuisnetwerk optie die daar wordt beschreven kunnen de SuperWifi punten die niet worden weergegeven alsnog zichtbaar worden in het overzicht.