Ik heb zojuist een nieuwe modem (Experia Box V10) van KPN gekregen en aangesloten, omdat mijn oude Experia Box V8 er gisteren mee ophield.
De tv-ontvanger mocht ik niet omruilen, terwijl deze net zo oud is als de defecte modem.
Nu heb ik alles netjes aangesloten en start de tv-ontvanger zo te zien correct op, alleen weigert deze om een HDMI-signaal door te geven aan mijn tv, waardoor mijn tv ineens de tv-ontvanger niet meer kan vinden. Dit werkte met de oude modem nog probleemloos in dezelfde opstelling.
Ik heb het nu uitgetest met meerdere HDMI-kabels en mijn tv kan met dezelfde kabels wel mijn blu ray speler en laptop vinden, dus het zou niet aan mijn eigen apparatuur moeten liggen.
De Wi-Fi verbinding met internet werkt overigens wel naar behoren, maar ook mijn vaste telefoonaansluiting geeft een in-gesprek-toon door, waardoor ik niet vast kan bellen.
Mijn vermoeden is dat de nieuwe V10 versie van de Experia Box er voor zorgt dat mijn oude tv-ontvanger niet meer het juiste HDMI-signaal kan afgeven aan mijn tv.
Wie kan mij hiermee helpen?