Skip to main content

Ik heb zojuist mijn modem gereset (met paperclip) om te forceren de update 516 binnen te halen.(voorheen was update 448 s'nachts geladen maar later weer uit zichzelf teruggegaan naar versie 312 ?!).

De BOX12 was verbazend snel weer geheel opgestart (ongeveer 3 min...zou ongeveer 10 min. moeten duren) maar het leek er op dat de update correct was uitgevoerd. Na het inloggen zag ik echter dat de iconen van de userinterface allemaal heel groot waren en ook allemaal onder elkaar stonden. Als ik een icoon aanklik komt de info pas te voorschijn als ik helemaal maximaal naar beneden scroll. Ook reageert het menu niet juist. Er staan in sommige items ook allemaal strepen door het beeld en de letters door de iconen heen.

Lijkt me niet helemaal. Ik kan trouwens wel zien dat de fireware 516 er wel in zit maar kennleijk niet helemaal juist. Wat nu te doen ?

 

Lijkt me eerder een browser probleem. Mogelijk moet je cache van browser resetten zodat nieuwe webinterface van modem goed wordt geladen. Of andere browser proberen.


Hallo @GerardM55 

Leeg de cache van de browser, dan ziet het er daarna waarschijnlijk veel beter uit.

De nieuwe GUI raakt in de war door gebruik van de oude plaatjes die nog in de cache staan.


Ja, hoor jullie hebben helemaal gelijk ! Ik heb de cache geleegd en het ziet er een stuk prettiger uit nu.
Ik ga nu weer verder met alles proberen. Bedank allemaal voor de tip. Ik was het ff vergeten!

Gr. Gerard