Is de nieuwe update er al?
Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
Hi
Experia Box V10A Huidig firmware v5.00.53 build498-owl. Ik heb inmiddels een jaar geleden gehoord dat er een nieuwe update zou komen omdat bij de laatste modem update de 2.4 & 5G netwerken zijn samengevoegd. Het is bekend dat hierdoor heel veel KPN klanten al een jaar niet meer gebruik kunnen maken van bijvoorbeeld beveiligingscamera's die aangesloten waren op het 2.4 netwerk. Bij de laatste modem update kunnen de netwerken niet meer gesplitst worden. Er is mij maanden geleden vanuit KPN verteld dat er zeer spoedig een nieuwe update eraan komt waar je weer de 2.4 & 5G netwerken kunnen gaan splitsen. Maar we zijn nu maanden verder. Ondertussen is onze huis dus niet camerabewaakt. Wie draait voor de gevolgen op als er iets gebeurt en de verzekering zegt we kunnen niets voor je betekenen omdat de camera's niet werkten? Wanneer komt die update er nou, ik wordt een beetje ongeduldig. Zo ga je toch niet met klanten om?!?
Hallo
Mocht dat wèl zo zijn, dan kun je zelf voor aanvullende hardware zorgen zodat de camera's wèl werken.
Dat jouw camera's niet wilen werken met de huidige apparatuur kun je een provider niet aanrekenen.
Als je extra stopcontacten nodig hebt om de camera's van stroom te voorzien, ga je toch ook niet bij je energieleverancier klagen, maar schakel je een installateur in.
Â
Nee.
Update waarbij er instellingen per wifi band kunnen is er voor V12, experia wifis en superwifis maar niet voor v10a (nog).
Â
Kunnen de mensen die graag gebruik willen maken van de 2.4 netwerk en die dus graag thuis hun apparaat op de 2.4 netwerk willen zetten hun V10 modem niet omruilen met de V12 ??
Kunnen de mensen die graag gebruik willen maken van de 2.4 netwerk en die dus graag thuis hun apparaat op de 2.4 netwerk willen zetten hun V10 modem niet omruilen met de V12 ??
Hallo
Â
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.