Skip to main content
Beantwoord

Update Experiabox V10. Hoe kan ik zien of dat al gebeurd is?

• March 26, 2025
  • 1 reactie
  • 57 keer bekeken

(Hoe) kan ik zien of mijn Experiabox V10 een update heeft gehad, en wanneer?
Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest met Wifi-problemen (tot opnieuw inrichten van mijn pc toe) die uiteindelijk te wijten bleken aan gewijzigde instellingen in de Experiabox.
Van vooraankondiging of mail daarover was absoluut geen sprake. Ook nog nooit geweest trouwens …..
Gelukkig liep ik -per ongeluk- tegen de gewijzigde instellingen aan en kon ze terug aanpassen.

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@RevaH, wat jammer dat je zoveel gedoe hebt gehad met je wifi, wel top dat hebt achterhaald aan welke instellingen dit lag!

Je kunt zien welke versie je nu hebt, op de inlogpagina van je modem. Het versienummer staat onder de afbeelding. Als jouw versienummer begint met ‘V10’ heb je al de nieuwe KPN software ondanks dat je geen aankondiging hebt ontvangen. Als er een ander versienummer staat, heb je die update echter nog niet gehad en zal deze nog gaan komen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 28, 2025

Hi ​@RevaH, wat jammer dat je zoveel gedoe hebt gehad met je wifi, wel top dat hebt achterhaald aan welke instellingen dit lag!

Je kunt zien welke versie je nu hebt, op de inlogpagina van je modem. Het versienummer staat onder de afbeelding. Als jouw versienummer begint met ‘V10’ heb je al de nieuwe KPN software ondanks dat je geen aankondiging hebt ontvangen. Als er een ander versienummer staat, heb je die update echter nog niet gehad en zal deze nog gaan komen.