Skip to main content
Antwoord

Update modem en wifiversterkers veroorzaken problemen

• November 12, 2025
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Sinds de update vannacht werkt mijn thuisapp niet meer. Dit blijkt al maanden bekend te zijn! Ook blijk ik niet te kunnen inloggen op de websitevvan mijn modem. Later blijkt het standaard ww weer van toepassing te zijn. Maar waarom daar niets over vermeld wordt in de aankondigingsmail van de update vindt ik ronduit erg slordig van KPN. Het lijkt me dat  jullie je klanten wel eens beter zouden kunnen informeren bij dit soort wijzigingen. Verder zie ik mijn oude wifi ssid nog steeds. Heel rommelig allemaal.

Beste antwoord door Henk2304

Zodra je over bent naar de nieuwe KPN Software werkt de Thuis app inderdaad niet meer. Dat loopt dan via de MijnKPN app. Zie ook de update info van de betreffende modem in de rubriek Product Updates. 

2 reacties

• Antwoord
  • November 14, 2025

Zodra je over bent naar de nieuwe KPN Software werkt de Thuis app inderdaad niet meer. Dat loopt dan via de MijnKPN app. Zie ook de update info van de betreffende modem in de rubriek Product Updates. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Frank184, welkom op onze community! Ik zie dat Henk het al goed uitlegt, ik voeg de links naar de juiste pagina's ook even toe aan zijn reactie.  De tekst in de sms zou zeker beter kunnen! Bedankt voor je feedback.