Weet iemand of een USB Dongel als Back-Up ingesteld kan worden op de KPN Box V14.
Ik kan het wel in de USB 2.0 poort in doen, maar krijg dan de melding dat het niet is geconfigureerd. Ik kan ook geen instellingen wijzigen.
Weet iemand dit?
Op de Box V10 was het heel simpel
Beste antwoord door Jeroen van KPN
Hallo @eddypatricia, op dit moment geldt voor de Box 14 het volgende:
De usb poorten kunnen gebruikt worden voor mobiel internet back-up met een dongel van KPN. Zie ook de meest recente informatie op de kennisbank: KPN Box 14: van specificaties tot instellingen
De usb poorten kunnen gebruikt worden voor mobiel internet back-up met een dongel van KPN. Zie ook de meest recente informatie op de kennisbank: KPN Box 14: van specificaties tot instellingen
@Jeroen van KPN als ik deze in de modem doe, krijg ik bij thuisnetwerk → mobiel back-up bij status ongeconfigugreerd te zien. Hoe kunnen we dit oplossen?
@Jeroen van KPN als ik deze in de modem doe, krijg ik bij thuisnetwerk → mobiel back-up bij status ongeconfigugreerd te zien. Hoe kunnen we dit oplossen?
Misschien even in de modem-instellingen kijken en daar iets aanvinken @eddypatricia .
Als je een mobiel bekabeld aansluit op de modem en activeert binnen de modem moet je hetzelfde effect krijgen.
Zakelijk werken we niet met de V14 dus betwijfel of dat werkt.
nee helaas werkt dat inderdaad nog niet op de V14.
afgelopen week een migratie gehad van een klant die over ging naar een zakelijk abonnement. de back-up dongle die hierbij geleverd was, even ter test in de V14 gedaan. maar helaas niet werkend te krijgen.
klant ging over van het 4gig abonnement naar een zakelijk 4gig abonnement. bij het zakelijke abonnement wordt een Fritzbox 5590 geleverd met een RJ45 SFP+ module erin.
bij het zakelijke abonnement wordt een Fritzbox 5590 geleverd met een RJ45 SFP+ module erin.
Daarbij werkt de dongel wel?
pas als de dongle daadwerkelijk in de Fritzbox zit, dan krijg je een extra kopje “mobiel netwerk” te zien. hier kun je de dongle dan als back-up instellen.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.