Skip to main content
Beantwoord

V10 erg warm, service brandt rood en ontvangstproblemen met radio

• January 18, 2026
  • 5 reacties
  • 83 keer bekeken

Hoi,

heb een probleem met de experiabox v10

hij is erg warm en het rode lampje van service brandt, heb wel tv ontvangst maar geen radio ontvangst dan staat er in het beeld server probleem.

Heb van alles geprobeerd spanning van de modem 5 minuten wachten, drukken op de herstel knop niets werkt de probleem blijft wat kan ik nog meer doen?

Beste antwoord door Lvd91

Hi ​@Andree02 ,

Je kunt het beste 0800-0402 bellen en “storing“ inspreken, de V10 hoort eigenlijk niet/nauwelijks warm te worden dus dan kunnen ze een nieuw modem toezenden. Ik ga ervan uit dat de V10 vrij staat en niet boven een verwarming o.i.d?

Hopelijk zijn de overige problemen daarmee ook gelijk verholpen, zo niet kun je hier weer een bericht plaatsen. Dan denken we mee 🙂

5 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 18, 2026

Hi ​@Andree02 ,

Je kunt het beste 0800-0402 bellen en “storing“ inspreken, de V10 hoort eigenlijk niet/nauwelijks warm te worden dus dan kunnen ze een nieuw modem toezenden. Ik ga ervan uit dat de V10 vrij staat en niet boven een verwarming o.i.d?

Hopelijk zijn de overige problemen daarmee ook gelijk verholpen, zo niet kun je hier weer een bericht plaatsen. Dan denken we mee 🙂

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 18, 2026

Er is een storing met Airable. Daardoor doen internet radio's van Dabman en Albrecht het niet. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Andree02, goed dat je hier een topic opent over een warme KPN Experia Box V10. Dat is namelijk absoluut niet de bedoeling. Is er inmiddels al een nieuwe KPN modem naar jou onderweg? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 21, 2026

Hallo ​@Andree02, goed dat je hier een topic opent over een warme KPN Experia Box V10. Dat is namelijk absoluut niet de bedoeling. Is er inmiddels al een nieuwe KPN modem naar jou onderweg? 

Als het goed is komt begin volgende week een monteur langs, de vaste telefoon doet het ook niet goed meer als mensen bellen horen wij geen stemmen alleen digitale gereutel.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Laten we dan maar dat bezoek van de monteur even afwachten.