Giiedee dag
Ik krijg ieder 30 seconden en pip uit mijn moden, hoe gaat dit uit? AubĀ
Giiedee dag
Ik krijg ieder 30 seconden en pip uit mijn moden, hoe gaat dit uit? AubĀ
Goede dag.Ā
Ik krijg ieder 30 seconden en pip van mijn modem, hoe kan ik deze uit zetten?
Ik hoor jullie aantwoord graag.Ā
Ā
Admin: dubbelĀ topic samengevoegd, 1 keer is genoeg
Hallo
Ā
HalloĀ
Waarom 2x een topic starten over hetzelfde onderwerp?
Is tegen de forumregels, werkt verwarrend en je wordt er niet sneller mee geholpen.
Ā
Hello JanD bedankt
HetĀ is mijn eerste keer hier, ik heb dat niet gemerk zeg maar, hoe kan ik dat fixeren?
Bij VRAAG heb ik idd de topic ' modem' voor gekozen en op het einde van mijn bericht staat ook ' moden' idd maar ik denk dat hoort de. Bij.Ā
Is dit wat u bedoeld?Ā
Ā Dit is hem JanDĀ
Hallo
Ā
Hallo
Een moderator kan dit topic verwijderen en/of samenvoegen met je andere topic.
Ā
JanD, ik ben niet zo technische, gewoon bij de witte knop (hersteld knop) in doen en klaar, dus uit zetten en pass hoeveel minuten weer aa doen?Ā
Hallo
Je kunt het ook combineren, resetgaatje en witte knop ingedrukt houden totdat ā¦.
Ā
Is goed JanD, gaat we verder met mijn andere topic, ik heb al een foto van mijn moden door gestuurd en ook een vraag na uw AANTWOORD
Ā
Ik deed het in beide manieren maar het gaat niet weg, hoe paar fotos van de gastje en witte knop JanDĀ
Ā
Hallo
Dan even bellen met 0800 0402.
Succes.
Ā
Hallo
Ā
Komt de pip wel uit het modem, op de 1ste foto zie ik er iets naast staan wat op een telefoon lijkt, komt het daar niet uit?
Als je die telefoon uitzet of ergens anders plaatst, hoor je dan nog steeds de pip uit het modem komen?
HalloĀ
Dan even bellen met 0800 0402.
Succes.
Ā
JanD ik heb er al gebeld, bedankt voor de moeite en je tijd man, Geweldig..Ā Fijne dag nog. Hasta luegoĀ
HalloĀ
Ā
Komt de pip wel uit het modem, op de 1ste foto zie ik er iets naast staan wat op een telefoon lijkt, komt het daar niet uit?
Als je die telefoon uitzet of ergens anders plaatst, hoor je dan nog steeds de pip uit het modem komen?
Hallo Gesp goede punt van u, maar nee, inmiddels het is opgelost man, hartelijk beideĀ
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.