Mijn modem zendĀ een ander SSID uit dan wat op de modem staat. Sinds 2 weken gebeurd?
Hoi Nees,
zou je mij prive je postcode met huisnummer kunnen sturen met serienummer van de modem dan kan ik de wifi weer terug zetten naar standaard waardes
Ā
Hoi Nees,
zou je mij prive je postcode met huisnummer kunnen sturen met serienummer van de modem dan kan ik de wifi weer terug zetten naar standaard waardes
Ā
Waarom zou Nees dat doen? Wie ben jij? Ben jij een KPN medewerker?Ā
Ja klopt ik ben monteur
Dat kan iedereen wel zeggen...
Hi ā
Hoi Nees,
zou je mij prive je postcode met huisnummer kunnen sturen met serienummer van de modem dan kan ik de wifi weer terug zetten naar standaard waarde
Ā
Je mag hier geen adresgegevens openbaar plaatsen ā
Sorry
Hoi Nees,
Ā
Hi ā
Ā
ā
Wat gebeurt er als je een helemaal nieuwe SSID en wachtwoord aanmaakt via onze online tool: wijzig je netwerknaam en wachtwoord?
Hi ā
Oftewel wanneer men je kpn id + wachtwoord heeft kan men op afstand je ssid en wachtwoord van je router aanpassen.ijkt me niet wenselijk.
Elke persoon met toegang vanuit kpn kan dit. Zie dat je zelfs het wachtwoord zichtbaar kan maken.
Dit kan gelukkig niet ā
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.