Skip to main content

Goedendag, 

Sinds een maand of 4 valt mijn wifi een paar keer per dag uit op mijn experiabox v10, dus dacht ik dat hij op een verkeerde plek stond.Ik had hem een paar verplaatst maar het probleem bleef..Ik heb de kabels vernieuwd maar nog geen verbetering..Nu valt mijn modem sinds 2 weken spontaan uit,en dat een paar keer per dag.Hij gaat echt helemaal uit en dan start hij weer op..Waar kan dat aan liggen?

Heb je glasvezel of koper?


Ik heb geen glasvezel. Het is bekabeld.Mijn modem valt gewoon telkens uit.


Weet je hoe je in moet loggen in het modem? Zoja doe dat dan. Ga naar status en dan naar geavanceerd. Van geavanceerd graag een screenshot plaatsen. Dan kunnen we waarschijnlijk snel zien wat er aan de hand is.


Ha @Snippe77, welkom! Had je nog naar het laatste bericht van Joep1965 kunnen kijken? We zijn benieuwd naar het screenshot. Neem daarnaast vooral kpn.com/storing eens door als je merkt dat het modem weer uitvalt. Je kunt ook op zo'n moment direct even bellen met 0800-0402. Voor storingen zijn we 24/7 bereikbaar. Als je modem defect is, kunnen we een nieuwe sturen. Anders is een storingsmonteur een optie. Heb jij daarnaast de kabel tussen de V10 en het IS/RA punt al eens vervangen?


Ik heb die screenshot nog niet kunnen maken want ik ben nu zelf nu niet thuis.Maar ik hoorvan degene die wel thuis zijn dat de modem nog steeds uitvalt en dat de wifi ook meerdere keren per dag weg valt.