Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag nog geen half uur tv kunnen kijken. Iedere 5 minuten valt de tv stil en krijg ik de melding verbinding met zender verbroken. Ook heb ik op die momenten geen internet/wifi. Thuiswerken is dus ook geen optie momenteel. Experiabox V10

Is de tv ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?


Nee met draadloze adapters, die gewoon in een stopcontact zitten. Ik heb alle stappen gevolgd, reset gedaan. Ik heb de tv nu sinds iets na achten aan staan en hij is tot nu toe 17 keer op dezelfde foutmelding gesprongen.


Dan ben ik toch bang dat het ergens mis gaat met de draadloze verbindingssets. Welk type heeft u? 200, 650 of 1200?


De 1200 versie maar het modem heeft ook de kleur rood ipv groen dat heeft toch niets met het draadloze verbindingssysteem te maken?


Nee meestal geeft dat een probleem aan tussen de centrale en het modem aan. Maar trek die draadloze verbindingsets eens uit het stopcontact en druk de herstelknop op het modem in. Ben wel benieuwd wat er dan gebeurt met het rode lampje. 


Het lampje werd groen, tv ging aan, na 2 minuten weer hetzelfde euvel en het lampje werd weer rood


Dan de klantenservice 0800-0402 bellen.  


Hi Kim, ik heb even meegekeken en ik meet ook een slechte verbinding op je adres. Ik heb een melding aangemaakt voor onze technische mensen, zij zullen dit verder analyseren en contact met je opnemen. Hou dus je telefoon in de gaten de komende tijd, ik durf niet te zeggen of het morgen zal gebeuren in verban met Bevrijdingsdag. Maar we gaan er wel mee bezig. 

Zou je voor de zekerheid ook de modem eens 10 seconden stroomloos maken? 


Hi Alex, ik kom een uurtje geleden thuis en heb nu helemaal geen tv of internet. Alle stekkers uit het stopcontact. De adapters van t stroom af 5 minuten gewacht alles er weer in. Enige foutmelding die ik krijg is DBL-307, en iedere 20 seconden springt het beeld terug naar tv-ontvanger word opgestart. Modem gereset, helaas zelfde probleem.


Hi Kim, ik zie dat nu in ieder geval alles online is. Ook zie ik dat mijn technische collega's 2 keer geprobeerd hebben om je te bereiken en een bericht hebben achtergelaten. Herken je dit? 


Klopt, alles lijkt nu te werken. Vanwege omstandigheden inderdaad onbereikbaar geweest. Hopelijk blijft het nu zo soepel lopen.


Laat het me weten mocht dit weer gebeuren.Â