Skip to main content
Beantwoord

Vandaag zou ons modem worden omgeruild, was niet bezorgd bij ophaalpunt

• 19 februari 2025
  • 5 reacties
  • 79 keer bekeken

Vandaag zou ik en andere modem krijgen ws eloofd. Weer de zoveelste miskleun van jullie. Wat is dit voor een bedrijf. Sinds 10/2 aangesloten. Modem werkt nog steeds niet goed. Vandaag zou ik een nieuwe. Modem opkunnen halen. Weer voor niets geweest. Gisteren stuurde ze al een ander kastje op. Ik ben erg kwaad

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@jacqueline pepping, wat zuur dat je voor niks naar het PostNL punt bent geweest. 😕 Erg gek dat het modem er niet lag en je ook geen mail hebt ontvangen. Begrijpelijk dat je daar niet vrolijk van wordt.

Ik raad je aan om hier een belafspraak met ons over te maken. Mijn collega kan dan alles nalopen en uitzoeken wat er met het modem gebeurd is. 
Hopelijk heb je dan alsnog snel een nieuwe in huis en excuses voor het ongemak!

Bekijk origineel

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 10420 reacties
  • 19 februari 2025

Misschien is Post.nl vertraagd ​@jacqueline pepping .

Als je de post-app hebt en de volgcode kun je de verzending precies volgen.

Ook die is niet verstuurd

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 8107 reacties
  • Antwoord
  • 22 februari 2025

Hi ​@jacqueline pepping, wat zuur dat je voor niks naar het PostNL punt bent geweest. 😕 Erg gek dat het modem er niet lag en je ook geen mail hebt ontvangen. Begrijpelijk dat je daar niet vrolijk van wordt.

Ik raad je aan om hier een belafspraak met ons over te maken. Mijn collega kan dan alles nalopen en uitzoeken wat er met het modem gebeurd is. 
Hopelijk heb je dan alsnog snel een nieuwe in huis en excuses voor het ongemak!

Inmiddels alles opgelost. En krijg 20,00 compensatie. Mondeling toegezegd

Admin: reactie aan bestaand topic toegevoegd

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 8107 reacties
  • 22 februari 2025

Fijn ​@jacqueline pepping! Ik heb je reactie trouwens hierheen verplaatst, je had namelijk een nieuw topic aangemaakt. 

Top dat het nu opgelost is en nog een fijn weekend gewenst!

Reageer