Skip to main content

Sinds een paar weken een Experia V10A ipv onze oude V8. In principe werkt alles, maar zo ongeveer 1 keer per 2 dagen of soms iedere dag valt de internetverbinding weg en moet ik het modem resetten om weer verbinding te krijgen. Alle connecties zijn dan weg, zowel via kabel als wifi.

Daarnaast komt het af en toe voor dat één telefoon (via wifi) geen verbinding meer heeft. De rest heeft dan nog wel verbinding. Het lijkt alsof hij geen IP-adres kan krijgen. Het netwerk is nog wel zichtbaar. In en uitschakelen van wifi op de telefoon heeft geen effect. Alleen resetten modem werkt.

Het wordt erg vervelend om iedere keer het modem te resetten, ook al omdat ik thuis werk en dus de verbinding nodig heb.

Wie weet hoe we dit kunnen oplossen? Met onze V8 hadden we dit soort issues nooit.

@Frake  Voor een snelle reactie kun je bellen met de klantenservice 0800-0402 en aangeven dat je een medewerker wilt spreken die kan je verbinding doormeten

 

 


Hi @Frake,

Ik zie dat @jimny je al op weg heeft geholpen en hoop dat je via het kennisbankartikel óf via onze telefonische klantenservice de oplossing gevonden hebt!


Reageer