Skip to main content

De tijden zijn verschillend, maar sinds vorige week woensdag valt ons internet elke avond helemaal uit. Tijd is tussen 18 en 23u voor zover ik het weet. En steeds op de verkeerde momenten, als ik een teams vergadering moet hosten of een spannende serie/film zit te kijken. Heel irritant. Kom er ook niet goed achter waar het probleem zit. We hebben glasvezel sinds een paar maanden, en ondanks af en toe vastlopen tot vorige week niet echt problemen gehad.

 

we hebben volgens mij van die ronde wifi punten, een smart tv en diverse computers en randapparatuur. Voor zover ik weet is daar niets aan veranderd. Ik zie op dit forum echter wel heel veel problemen met herhaaldelijk plotseling uitval van de verbinding. De verbinding gaat niet vanzelf weer aan. Ik moet de modem echt (herhaaldelijk) resetten…

Hoi @FFvdelft 

Welkom op de community van KPN.

Het beste kun je even bellen met de storingsdienst van KPN via 0800-0402 of via een KPN mobiele aansluiting op 1200.
Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: Ik heb een storing en je wordt doorverbonden met een medewerker van de storingsdienst.

De medewerker zal dan een lijnmeting gaat starten tussen de wijkcentrale en het modem bij jouw thuis, om te zien of er iets aan de hand is op jouw glasvezellijn.
Ook kan de medewerker het KPN Modem checken.

Mocht het nodig zijn, dan kan er in samenspraak met jouw een monteur ingezet worden.

De storingsdienst is 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonisch bereikbaar.


Reageer