Skip to main content

Als ik voor de v10 een verborgen netwerk instel, werkt dat, maar na opnieuw opstarten houdt hij kennelijk de inloggevens niet vast en kan geen verbinding maken. Ook handmatig zelfs niet. Hoe kan dat?

Heeft u WiFi versterkers van KPN? SuperWiFi's? Experia WiFi's? 


@Johny-xxx Kun je de vraag van Nick beantwoorden?


@Johny-xxx Kun je de vraag van Nick beantwoorden?

Heb geen versterkers, alleen de experia v10 met wifi aan


Ik ben wel even benieuwd naar de stappen die volgt.   Hoe ga je precies te werk?  Als het kan, heb je ook screenshots? (zonder naam/wachtwoord van de netwerken uiteraard)


Ik ben wel even benieuwd naar de stappen die volgt.   Hoe ga je precies te werk?  Als het kan, heb je ook screenshots? (zonder naam/wachtwoord van de netwerken uiteraard)

in de ZTE bij wifi geavanceerd bij beide frequenties uitschakelen,. De verbinding toont zich dan als Verborgen netwerk, daarop klikken en handmatig het wachtwoord opgeven. Of moet ik een nieuw netwerk aanmaken ?  want die is dan toch niet verborgen? ( Ik heb wel gezocht naar handmatig verbinding maken maar zie het nergens staan)


Als je de 2,4- en/of de 5.0-band onzichtbaar maakt en je wilt handmatig een verbinding maken moet je zowel de wifinaam als het wachtwoord ingeven, Bij een zichtbaar netwerk alleen het wachtwoord.

Zelf heb ik het eens getest bij mijn V10 daar heb ik standaard ingesteld staan wifi uit van 0u00 tot6u00 en heb gemerkt dat een door mij verborgen 2,4-band na wakker worden om 6 uur weer gewoon zichtbaar staat @Johny-xxx en @Erwin van KPN 

Het biedt totaal geen voordeel om een netwerk verborgen te maken, zie onderstaande link voor uitleg:

https://id.nl/huis-en-entertainment/computer-en-gaming/netwerk/dit-is-waarom-je-je-wifi-netwerk-niet-hoeft-te-verbergen


Reageer