Skip to main content
Beantwoord

Verouderde XS4all Fritzbox 7581 vervangen

• October 29, 2024
  • 1 reactie
  • 537 keer bekeken

Als XS4ALL-klant heb ik een verouderde Fritzbox 7581, daarvoor zijn bijvoorbeeld geen updates meer beschikbaar. Ook heb ik inmiddels een glasvezelaansluiting: XS4ALL Internet Giga. Wat is de beste optie voor een vervanging van de Fritzbox, en hoe zou dat in zijn werk gaan?

Beste antwoord door XS4-Arjan

Hallo @PvanA , ik weet niet of XS4All eigenhandig nog Fritzboxen vervangt bij een verlenging. Deze is sowieso te oud en had eigenlijk al door XS4All vervangen moeten zijn.

Je kan eens proberen de XS4All helpdesk te bellen op 020-3987666 en vragen wat de mogelijkheden zijn.

Aangezien het XS4All abonnement voor KPN niets meer is dan een verouderde propositie kan je daar vrij weinig wijzigingen op aanbrengen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • October 29, 2024

Hallo @PvanA , ik weet niet of XS4All eigenhandig nog Fritzboxen vervangt bij een verlenging. Deze is sowieso te oud en had eigenlijk al door XS4All vervangen moeten zijn.

Je kan eens proberen de XS4All helpdesk te bellen op 020-3987666 en vragen wat de mogelijkheden zijn.

Aangezien het XS4All abonnement voor KPN niets meer is dan een verouderde propositie kan je daar vrij weinig wijzigingen op aanbrengen.