Skip to main content

Goedendag,

 

Door een fout/ miscommunicatie bij KPN is mijn abonnement opgezegd, daardoor een nieuwe modem ontvangen. twee weken zonder tv en internet gezeten waar ik geen coulance voor krijg en nu dit.

Ontvang ik bericht om de oude in te leveren, deze is op 1 of andere manier weg, niet te vinden in huis.

Als ik het niet inlever krijg worden hier ook nog eens kosten over berekend.

Ik ben een beetje klaar hiermee.

 

U kan er nou wel klaar mee zijn maar de computer zegt gewoon die mevrouw of meneer heeft nog een modem en die moet terug. Komt geen mens aan te pas. Wellicht dat een moderater iets kan betekenen. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meekijken. 


Hi @Retouneren modem, welkom hier. 

We helpen graag. Heb je al met ons gebeld hierover? Het gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.

Laat je me weten of het lukt?
 


Hi @Retouneren modem, welkom hier. 

We helpen graag. Heb je al met ons gebeld hierover? Het gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.

Laat je me weten of het lukt?
 

Hallo Alex,

Bedankt, ik heb gebeld en het is opgelost


Hi @Retouneren modem, welkom hier. 

We helpen graag. Heb je al met ons gebeld hierover? Het gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.

Laat je me weten of het lukt?
 

Hallo Alex,

Bedankt, ik heb gebeld en het is opgelost

Blij om te lezen, dankjewel voor de terugkoppeling hier.