Skip to main content

Vorige week een nieuw modem ontvangen ivm veranderen van abonnement.

Deze zaterdag zelf aangesloten, en dat werkte.

Kreeg maandag ook mail dat men geconstateerd had dat het nieuwe modem aangesloten was en werkte.

Afgelopen dinsdag avond 20:30 viel plotseling alles uit. Geen TV, geen internet, geen telefoon.
Het modem zelf is online, maar het lijkt alsof er niets meer door gegeven wordt.

Diverse malen via de online hulp boxen reset uitgevoerd, maar zonder enig resultaat.
Ook als alle kabels uitgetrokken zijn (met uitzondering van die van glasvezel) kan ik wel met de wifi van het modem verbinden, maar heb geen internet.

 

Kan ook nergens een manier vinden om rechtstreeks met KPN te bellen of op andere manieren hulp te vragen.
Hoe kan ik nu deze storing daadwerkelijk melden en zorgen dat men bij KPN weer het juiste knopje omzetten (want ik verwacht niet dat dit een probleem intern is, of het modem moet nu al stuk zijn)

 

 

Hoi @robgeelen, welkom op het forum. De verbinding is wel heel plotseling uitgevallen begrijp ik! Je kunt hiervoor het beste contact opnemen via 0800-0402. Een collega kan dan direct met je meekijken naar de verbinding. Op het forum helpen klanten elkaar en zijn wij moderators aanwezig om bij te springen als het nodig is. In dit geval is het het beste als er snel naar gekeken kan worden. 


Dank, ik had wat moeite met het vinden van dat telefoon nummer….

Inmiddels lijkt het op een probleem met de glasvezel. Ben benieuwd, maar ik heb zo mijn vermoeden dat het kan zijn dat ergens in het omzetten van het abonnement er iemand daarmee alleen de opzegging van het oude heeft geïnterpreteerd als opzeggen van de glasvezel….
Helaas duurt het alleen nog een dag voordat er een monteur langs kan komen….


Hoi @robgeelen 

Zit de toevoerkabel vanaf de NTU wel in de WAN ingang van het modem?


@robgeelen gezien er een monteur is ingepland ga ik ervan uit dat je daarmee de oplossing van ons krijgt. Om die reden sluit ik ook het topic. 

Als je toch nog vragen hebt kan je die gewoon hier stellen. Ook is misschien de tip van @huistijger nog een goeie om na te kijken? :relaxed: