Skip to main content
Vraag

VPN verbinding Experiabox v10 valt soms weg

• December 17, 2022
  • 33 reacties
  • 296 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

33 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 24, 2023

Goedemorgen @MP15 ,

Excuses voor de late reactie van mijn kant, vanwege ziekte en vakantie kwam ik er niet eerder aan toe. Volgens mijn informatie heb je op dit moment een Box 12 in gebruik, klopt dat? En zijn de problemen met de wegvallende VPN verbinding hiermee verholpen?

• Auteur
  • Topper
  • January 24, 2023

Goedemorgen Jan, ik heb box 12 ontvangen en ben op vakantie gegaan, volgende week ben ik weer thuis en ben dan benieuwd hoe het gaat.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 24, 2023

Goedemorgen Jan, ik heb box 12 ontvangen en ben op vakantie gegaan, volgende week ben ik weer thuis en ben dan benieuwd hoe het gaat.

Dan voor nu eerst nog een hele mooie vakantie toegewenst @MP15 en we zien je bevindingen graag tegemoet zodra je weer terug bent! 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 1, 2023

Hoi @MP15, hoe gaat het nu met je VPN verbinding in combinatie met de nieuwe Box 12?

• Auteur
  • Topper
  • February 1, 2023

Hallo Jan, nog niet goed, had eerst het idee dat het opgelost was maar uitval komt nog steeds voor.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 1, 2023

Hoi @MP15, dan ben ik bang dat het voor mij ook een beetje ophoudt omdat ik door mijn mogelijkheden heen ben :( Je verbinding tot aan het modem is stabiel en in orde, het modem is omgeruild voor het nieuwste exemplaar. Het beste advies wat ik je kan geven om dit toch weer bij je werkgever neer te leggen en geef hun dan ook door wat de bevindingen van onze kant zijn geweest. Hopelijk willen ze hier nogmaals naar kijken en kunnen ze een oplossing voor dit probleem vinden.

wjb
Wijsgeer
  • February 1, 2023

Is dat apparaat waarmee je die VPN opzet via wifi verbonden of met een netwerkkabel?

• Auteur
  • Topper
  • February 1, 2023

Via een netwerk kabel