Vragen modem V12
1 Haalt de installatie automatisch de gewijzigde gebruikersnaam en wachtwoord op of moet die tijdens het installatie proces zelf weer worden ingevoerd ? Ik wil n.l. dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord invullen, omdat ik dan alle andere apparaten niet opnieuw hoef te wijzigen.
2 Ik heb twee experia Wifi boxen. Wat is de volgorde van installatie ? Eerst het modem en dan pas de twee experia wifi installeren, of eerst de twee experia wifi boxen op het modem aansluiten en dan opstarten ?
3 Volgens handleiding staat WPS aan en is wifi van het modem “goed”. Maar let op: de TV is ingesteld op wifi. En werkt nu goed ! Maar de vraag is of de 1e experia zo dicht op het modem moet komen als het modem ook wifi geeft. In dat geval kan ik de 1e wifi verder weg zetten via een ethernet kabel. De 2e experia wifi staat in een andere kamer 10 meter verderop.
4 Moeten de overige ethernetkabels van o.a. de streamer en HUE los gekoppeld blijven tot na de installatie of ook eerst aangesloten worden alvorens te activeren ?