Skip to main content
Beantwoord

Waar kan ik de pincode van de WPS vinden?

• 1 augustus 2023
  • 5 reacties
  • 740 keer bekeken

Waar vind ik de Pincode-WPS KPN box 12?

Beste antwoord door Pieter1955dec

Hallo JanD, ik heb contact gehad met de Nikon helpdesk en heb goed advies gekregen. De Wireless Mobile Utility Nikon app moet ik installeren op mijn smartphone/laptop. Ook moet de software van mijn camera geüpdatet worden.

Daarna moet het lukken. Ik houd hierover nauw contact met de (zeer vriendelijke) helpdesk medewerker,

Bedankt voor je antwoorden!

Groeten, Pieter

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• 0 reacties
  • 1 augustus 2023

Hallo @Pieter1955dec welke firmwareversie heeft jouw modem? Bij de nieuwste versie bestaat er geen pincode (meer).

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 1 augustus 2023

Hallo JanD, mijn modem heeft versie SGEJ1000060E.

Ik wil mijn Nikon D7200 spiegelreflex camera koppelen met mijn wifi netwerk. Met de drukknop-WPS methode werkt het niet. Ik wil nu proberen om de pincode rechtstreeks op de camera in te voeren.

• 0 reacties
  • 1 augustus 2023

Hallo @Pieter1955dec als jouw modem ook alleen WPS-knop onderdrukt, moet je bij je camera even uitzoeken hoe dat dan gaat werken of de helpdesk van Nikon even raadplegen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 1 augustus 2023

Hallo JanD, ik heb contact gehad met de Nikon helpdesk en heb goed advies gekregen. De Wireless Mobile Utility Nikon app moet ik installeren op mijn smartphone/laptop. Ook moet de software van mijn camera geüpdatet worden.

Daarna moet het lukken. Ik houd hierover nauw contact met de (zeer vriendelijke) helpdesk medewerker,

Bedankt voor je antwoorden!

Groeten, Pieter

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24718 reacties
  • 5 augustus 2023

Hi @Pieter1955dec, erg fijn dat je ons laat weten hier wat de oplossing was. ðŸ™‚