Skip to main content

Waar staat mijn beheerders wachtwoord van KPN

Hallo @Mikey M ,

Bedoel je van KPN Box 12?

Dan is de gebruikersnaam Admin en het wachtwoord staat op de sticker.

 

bron: 


Inloggen webinterface KPN Box 12

De webinterface kun je gebruiken om bij de verschillende instellingen van de Box 12 te komen. Je kunt deze naar wens aanpassen.

Zo kom je in de webinterface:

  1. Open een browser en ga naar 192.168.2.254 of mijnmodem.kpn
  2. Log in met gebruikersnaam en wachtwoord
    De gebruikersnaam voor de Box 12 is Admin. Het standaard wachtwoord staat op de sticker achterop de Box drood]. Na eerste keer inloggen moet je een nieuw, zelf gekozen, wachtwoord instellen.

 


Het beheerderswachtwoord ingevoerd, verkeerd wachtwoord krijg ik als melding. Wat Nu??????

 


Het beheerderswachtwoord ingevoerd, verkeerd wachtwoord krijg ik als melding. Wat Nu??????

Heeft u de thuis app gebruikt? 


Ja, daar moet ik dat wachtwoord invullen


Wat is je doel, @vanLuijk . Wil je iets aanpassen?

 

Hier staat alle relevante info over de box12: 

 

(inclusief een hoofdstuk gewijd aan inlogproblemen)


Ja, daar moet ik dat wachtwoord invullen

Heeft u mmisschiende nieuwste firmware al op de KPN Box staan? Want dan werkt de thuis app niet meer.


Erwin, wil de app Thuis van KPN installeren op mijn telefoon en dan heb je je beheerderswachtwoord nodig. Maar dat werkt niet. Ben nu een week over van Ziggo naar KPN, maar dat gaat echt niet vlekkeloos. Wifi snelheid erg laag, heb toen in samenwerking met klantenservice modem gereset.

Toen begon de ellende pas echt uiteindelijk wederom een monteur gestuurd. Iets beter maar bij min overbuurman werkt het een stuk beter. Die adviseerde mij om Thuis KPN te installeren, maar dat lukt dus niet vanwege dat wachtwoord wat niet geaccepteerd wordt.


De thuis app is geschiedenis. Die werkt niet meer.