Skip to main content

Met Edge lukt het ook niet meer (nog wel mop mijn smartphone!) dus kan er nog wel in.

Waarom lukt het inloggen op de router van KPN op die browsers het niet meer???

Ik krijg dan de melding verkeerde inlog gegevens terwijl ik toch echt hetzelfde wachtwoord gebruik op mijn smartphone.

Ook het plakken vanuit het kladblok levert de melding verkeerde inlog gegevens op

Admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

 

Hoi @Fying_Sparrow, wat irritant dat het niet lukt. Op onze kennisbank staan nog wat tips om toch te kunnen inloggen op de Box 12. Lukt het daarmee?


Helaas, deze acties wellicht al geprobeerd. 

Ik.kan er wel in vanaf de browser van mijn smartphone. Ik spiegel deze nu maar naar mijn TV maar is uiteraard niet de bedoeling.

Vanaf mijn laptop of desktop moet ik toch gewoon bij de instellingen van de router kunnen komen


Hallo @Zsmmora probeer het eens via onderstaande link:

My Modem


Heb heb zelfde probleem. Kan niet inloggen vanaf laptop. Nog via Chrome nog via Edge. Bekabeld of via Wifi niet mogelijk. Gaat prima via Ipad. Laptop loopt op windows 11. Ik krijg het loginscherm maar na het geven van het wachtwoord geeft de site "Wrong login information”. Ik ben klaar voor een oplossing.


Het gaat inderdaad niet overal even goed. Dit is een bekend probleem en wordt aan gewerkt.