Skip to main content
Vraag

Waarom ontvangt mijn KPN v12 modem geen firmware-updates

• 11 december 2024
  • 8 reacties
  • 164 keer bekeken

Beste KPN,

Ik heb jullie v12 router nu al sinds november 2023,  nog steeds met de 2½  jaar oude firmware SGEJ1000060E. Waarom lukt het KPN niet binnen 1 jaar die updates uit te rollen?

@Vikash van KPN Is er al meer bekend over de uitrol van de updates op het KPN modem v12 met firmware: SGEJ1000060E.

Is er te controleren of mijn moden wel een update gaat krijgen. Is mijn modem misschien niet bekend bij de update service?

Moet/kan ik hier als gebruiker nog iets in doen? 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

8 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36628 reacties
  • 11 december 2024

Hallo ​@Jeroenvb ,

Kan het zijn dat je witte SuperWiFi (1)-punten in gebruik hebt? Want dan krijg je de nieuwe updates niet. De reden hiervoor is dat deze punten nu nog niet goed werken op de nieuwste firmware van de Box 12. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 11 december 2024

Hallo ​@Noordzee,

ik heb 2x superwifi 2 punt (de zwarte) dus daarom had ik de update al verwacht.

goedemorgen,

Ik heb ook de v12 met 2 zwarte superwifi2 punten met nog SGEJ1000060E op mijn modem en ben ook benieuwd wanneer er een update plaats vind.

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 14 december 2024

Hoi,

Hier hetzelfde. Ik heb zelfs mijn 4 witte superwifi punten vervangen voor 4 zwarte superwifi 2 punten. Helaas zonder resultaat 😢

• 3316 reacties
  • 14 december 2024
Lemmen schreef:

Hoi,

Hier hetzelfde. Ik heb zelfs mijn 4 witte superwifi punten vervangen voor 4 zwarte superwifi 2 punten. Helaas zonder resultaat 😢

Maar KPN onthoud dat je die witte SuperWiFi's had, dus mag je achteraan aansluiten denk ik...

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • 9 januari 2025

Beste allemaal,

De update wordt gefaseerd uitgerold. Wij hebben geen inzage in wie de update krijgt.  Tijdens de feestdagen heeft het sowieso stilgelegen.

Alleen als je tegen een technische belemmering aanloopt kan ik proberen om de update sneller bij je te krijgen.  En dan hebben we het over KPN apparatuur die niet goed samenwerkt door verschillende firmware. De regels daarvoor zijn strikt. 

Je kunt er alles over lezen via deze link:

• 3316 reacties
  • 9 januari 2025

Nu na 25 dagen opeens een reactie ​@Erwin van KPN? Hoe zit dat? Lopen jullie zover achter? 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • 10 januari 2025
Marlon92 schreef:

Nu na 25 dagen opeens een reactie ​@Erwin van KPN? Hoe zit dat? Lopen jullie zover achter? 

Ik zat 2 weken in de lappenmand en ik vrees dat dit topic door mijn collega's over het hoofd is gezien.  En ik vond het wel een goed idee om duidelijk af te kaderen wat de opties zijn. 

Reageer