Skip to main content

Goedenavond,

 

Sinds zondag hebben wij thuis ontzettend beroerd internet. Wij hebben veel slimme apparatuur en dus kun je je voorstellen dat dit best vervelend is.

Nu kwam ik er na uren zelf onderzoek achter dat de router het gewoon niet goed heeft en wilde ik KPN bellen. Na een kleine zoektocht een nummer gevonden te hebben bleek de klantenservice al gesloten. Dus vandaag na een lange werkdag maar gebeld en wat denk je? Na 20 minuten in de wacht te hebben gehangen werd de verbinding verbroken. We beginnen weer opnieuw… Na 25 minuten kreeg ik iemand aan de lijn… JOEPIE. Na 3 minuten met deze aardige man gesproken te hebben viel de verbinding weg… “ Die man zal zo wel terugbellen” Nee toch niet. Nieuwe poging… Na 20 minuten gelukkig weer iemand aan de lijn. Deze man gevraagd om alsjeblieft mijn nummer te noteren en dit was geen probleem, gelukkig😮💨. Na allerlei dingen te hebben geprobeerd kwam hij erachter dat het modem kapot was en vervangen moest worden. Gelukkig dan komt toch alles goed. U krijgt zo een sms dat hij is verzonden en krijgt een sms als hij klaarligt bij het ophaalpunt. Dit gesprek was om 19uur maar tot op heden heb ik geen bevestiging van KPN gehad. Is er hier iemand die mij kan bevestigen of ik nog een router ga krijgen of moet ik weer een halve dag spenderen om iemand aan de veren te krijgen?

 

Alvast bedankt.

Groetjes een klant die er een klein beetje klaar mee is.

 

Hoi @Ckamers ,

Je kan je profiel invullen en dan komt er wel een moderator.

Maar als je een v9 of ouder hebt kan je hem ook zelf omruilen via de wifimanager, Dan is het in 10 minuten al geregeld.


Hai @Ckamers, ik snap heel goed dat je daar graag meer duidelijkheid over wilt.

We zijn inmiddels 2 dagen verder. Als je nog steeds wacht, dan help ik je graag. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt?