Skip to main content

Vandaag het nieuwe modem ontvangen. Box 12.

Werkt het wachtwoord niet dat op de achterkant staat. Klantenservice gebeld maar die praatte alleen maar door mij heen. En luisterde niet naar wat ik zei. 

Uiteindelijk maar een reset gedaan en daarna werkte het w8woord wel. 

Ik neem aan dat een modem mij als nieuw aangeleverd wordt. Maar blijkbaar was het wachtwoord veranderd. 

Zou graag horen hoe dit kan.

Daarnaast was ik dus niet te spreken over de klantenservice. (Nieuwe klant, zou bijna opgezegd hebben)

Hoi @Ajk84, welkom! We zien bij de Box 12 dat die soms wat moeilijk kan doen rondom inloggen. Het kan dan eens nodig zijn om een reset te doen als de overige tips niet helpen. Goed om te horen dat dit in jouw geval ook geholpen heeft.

Wel jammer te horen dat je ervaring met de klantenservice minder goed was. Sorry daarvoor. Ik ga ervan uit dat de medewerker in kwestie dit niet bewust heeft gedaan, en dat het een volgende keer wel goed gaat :)


Dank voor u reactie.

Toch vraag ik mij hoe het kan dat er bij het begin al dit probleem is. Neem aan dat de reset knop ook door KPN ingedrukt kan worden. Nu komt het bij mij over alsof ik een gebruikt product krijg waarvan iemand anders informatie zou kunnen hebben.

Misschien is het handig om het gesprek even terug te luisteren mbt de medewerker...