Skip to main content

Ik ben het wachtwoord van de experiabox v8 vergeten en begrijp dat een nieuw paswoord kan worden gebruikt na een reset. Vraag: Als ik de box reset werkt mijn internetverbinding en de telefoon verbinding daarna gewoon weer of moeten er eerst allerlei specifieke gegevens worden ingevuld?

Dan werkt hij gewoon. Maar die v8 is een oud beestje. Je kunt een nieuwer model krijgen.


Hallo @anbetant ,

Ik zou niet meer aan resetten beginnen. 

De V8 is best wel oud, dit modem wordt momenteel vervangen voor een nieuwer modem. 

Je kunt de omruil zelf regelen. 

Dat kan via deze link: 

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/modemcheck.htm


Hoi @anbetant ,

Op dit moment nog wel. Als je V8 na 31 december 2023 reset niet meer, dan stopt de ondersteuning voor dit modem en zal na een reset telefonie niet meer functioneren. Daarom kun je het modem het beste omruilen. Dit kan via de modemcheck  of de klantenservice (0800-0402) .


Ok bedankt voor alles tips. Ik zie dat ik gratis een nieuw model kan krijgen. Wordt deze met de post opgestuurd of komt er een monteur langs? moet de oude worden teruggestuurd?


Dat gaat via de post. Er komt geen monteur. De installatie van het nieuwe modem is best eenvoudig.