Skip to main content
Antwoord

Wachtwoord V10A wordt ook na reset/herstart nog steeds niet herkend

• October 24, 2025
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

Ook na meerdere malen telefonisch contact en inherente resets en herstarts (ook mijnerzijds) benevens een opnieuw ingevoerd fabriekswachtwoord wordt het admin wachtwoord zoals vermeld achterop de modem nog steeds niet herkend. Bij tijd en wijle verstuur ik bestanden via FTP maar KPN staat dat blijkbaar niet meer toe. Althans, het kan wel, maar dan moet er een instelling worden gewijzigd.  Daartoe moet ik wel bij de instellingen van de modem kunnen en dat lukt dus op deze manier niet. Kortom, suggesties voor een mogelijke oplossing bijzonder welkom - waarvoor bij voorbaat dank! 

Beste antwoord door Paul15

Probleem opgelost, nieuwe leesbril nodig: streepje in het wachtwoord moet tilde zijn.

3 reacties

• Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • October 26, 2025

Probleem opgelost, nieuwe leesbril nodig: streepje in het wachtwoord moet tilde zijn.

Leen59
Wijsgeer
  • October 26, 2025

Soms zit het probleem een halve meter voor het scherm ipv erachter 😎

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Paul15, welkom op onze community! Ik heb je gebruikersnaam even aangepast omdat er KPN in stond, als je liever een andere hebt. Laat het vooral weten dan pas ik m aan.

Fijn dat je de oplossing gevonden hebt en bedankt voor het delen! Mocht je verder nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen dan weet je ons te vinden!😊