Skip to main content

Dag 

Wanneer krijg ik  de nieuwe  KPN box  12  voor   wifi 6 ??

Nwe abonnees krijgen hem meteen….. maar  de trouwe klant  moet maar zien en afwachten. Het lijkt  de omgekeerde wereld :  “Amerika  first“.  Graag spoedige info !

ad donkers  


Admin: privégegevens verborgen

 

Hallo @addonkers haal s.v.p. z.s.m. je privégegevens weg in dit openbare topic, dat wereldwijd te zien is.

 

 


Hallo @addonkers welk merk en type modem heb je nu? Als dat een Experia V10 of nieuwer is ben je nog helemaal bij de tijd. Is het een Experia V8 of ouder kun je via de wifimanager een ander modem krijgen.

KPN gaat et haar groene streven geen modems vervangen die nog aan de eisen van KPN voldoen. Alléén defecte modems worden vervangen.

Heb jij apparatuur die wifi 6 ondersteunt kun je zelf aanvullende hardware kopen.

 


Ik zou zeggen, als je een V10 zonder a er achter hebt wees blij, de Box 12 is nog niet eens zo goed als dat de V10 in zijn slechtste doen is geweest.

En ja, ik heb de Box12, netjes in de doos, maar ik ben dan ook voorstander van een eigen router ipv de in de mijn ogen uitgeklede provider meuk die veel providers inzetten.

 


De V9 kan ook omgeruild worden,Alleen vind ik die eigenlijk beter dan de box 12 en ik zou daarom nog even wachten tot alle problemen opgelost zijn(kan lang duren,De v10A is ook nog niet fantastisch na 3 jaar(5GHZ en 2.4GHZ kan je niet scheiden))


De V10a was best goed, tot die de mesh update kreeg en in mijn ogen KPN echt de plank mis slaat en van het padje af is met hun band steering en niet kunnen scheiden van de banden.