Skip to main content

Mijn box 12b draait nog steeds deze firmware SGEJ1000060E. 
 

volgens mij is er al een nieuwe versie met nieuwe web interface en login scherm. Ben benieuwd wanneer ik deze update kan verwachten. 
 

en ik gebruik 2 super wifi punten

Hallo @Henk2686 

 

Welke SuperWiFi punten heb je, de witte (versie 1) of de zwarte (versie 2)?

De nieuwe firmware werkt (nog) niet goed met de witte SuperWifi's daarom krijg je als je die hebt nog geen firmware update voor de Box 12.

Dat kan je overigens ook vinden in de Product Update van die firmware:

 


Ik heb de zwarte (versie 2)


In dat geval moet je hem vanzelf krijgen, ze updaten in batches dus het blijft helaas toch afwachten wanneer jouw Box 12 aan de beurt is.


Dan zal ik inderdaad netjes afwachten worden de wifi punten dan ook direct mee genomen. Of moeten die dan is bekabeld aan het modem ? 


De WiFi punten zouden dan automatisch de laatste SW2 update moeten krijgen.

Gebeurd dat niet dan kan je ze handmatig laten updaten:

Wie krijgt de update en wanneer?

Deze update gaat naar alle klanten met een SuperWifi 2 waar al de nieuwe KPN Software op draait.

 

De nieuwe KPN Software is alleen beschikbaar voor SuperWifi 2 punten die aangesloten zijn in combinatie met een Box 12 die de KPN Software al heeft. Heeft je Box 12 de update nog niet, dan heeft je SuperWifi 2 hem ook nog niet. En krijg je deze update dus ook niet.

 

Heb je een Box 12 met KPN Software maar zijn je SuperWifi 2 punten nog niet over naar de KPN Software, volg dan deze stappen:

  • Sluit de SuperWifi 2 bekabeld aan op de Box 12
  • Reset de SuperWifi 2
  • Laat hem een half uur aangesloten staan. In deze periode zal ons beheersysteem de software alsnog pushen en installeren. 

Bedankt voor je informatie. 
moet zeggen dit was een zeer prettige ervaring. 
bedankt voor je snelle reactie.