Skip to main content
Antwoord

Wanneer krijg ik de nieuwe software als ik V1.01.00T04.4Intermediate heb?

• May 22, 2025
  • 4 reacties
  • 233 keer bekeken

IK heb nog steeds V1.01.00T04.4Intermediate wanneer krijg ik de nieuwe KPN software het is akelig stil geworden rond deze software

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Witte Har ,

Het lijkt erop dat dit nog wel even gaat duren voor jouw V10. Want toevallig vroeg Henk2304 een paar dagen geleden dit: 

https://community.kpn.com/product-updates/superwifi-1-update-naar-sw1-c-24-13-06-629390/index8.html#post2124852

Ik kreeg vanmorgen een e-mail dat mijn SW-punten een update krijgen (ik heb 2 SW1's, beiden via een kabel aangesloten op de V10). Maar..... mijn V10 heeft de KPN Software nog niet! Gaat dat wel goed komen dan? 

Reactie van moderator Erik: 

Ik vermoed dat er dan wat sprake is van databasevervuiling aan onze kant. Op dit moment rollen we nog niet actief weer uit voor SuperWifi 1, en als we dat wel weer doen, dan beginnen we met die klanten die al over zijn gegaan naar de versie waar deze Product Update voor is. En dat zijn allemaal klanten met een Box 12. Dus ik verwacht niet dat er daadwerkelijk iets geüpdatete wordt bij jou, Henk.

In het algemeen is het verder wel zo dat een huishoudmigratie alles pakt, dus ook modem. Dus in die gevallen is het geen probleem als je modem nog niet over is. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 22, 2025

Die heb ik ook nog en gezien de reacties die er zijn op de update hoop ik dat het nog heel lang duurt voor ik de update krijg. Maar ooit zal het gaan gebeuren. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 22, 2025

Hallo ​@Witte Har ,

Het lijkt erop dat dit nog wel even gaat duren voor jouw V10. Want toevallig vroeg Henk2304 een paar dagen geleden dit: 

https://community.kpn.com/product-updates/superwifi-1-update-naar-sw1-c-24-13-06-629390/index8.html#post2124852

Ik kreeg vanmorgen een e-mail dat mijn SW-punten een update krijgen (ik heb 2 SW1's, beiden via een kabel aangesloten op de V10). Maar..... mijn V10 heeft de KPN Software nog niet! Gaat dat wel goed komen dan? 

Reactie van moderator Erik: 

Ik vermoed dat er dan wat sprake is van databasevervuiling aan onze kant. Op dit moment rollen we nog niet actief weer uit voor SuperWifi 1, en als we dat wel weer doen, dan beginnen we met die klanten die al over zijn gegaan naar de versie waar deze Product Update voor is. En dat zijn allemaal klanten met een Box 12. Dus ik verwacht niet dat er daadwerkelijk iets geüpdatete wordt bij jou, Henk.

In het algemeen is het verder wel zo dat een huishoudmigratie alles pakt, dus ook modem. Dus in die gevallen is het geen probleem als je modem nog niet over is. 

• May 23, 2025

Maar dat heeft te maken met zgn huishoudmigraties, dwz een V10 icm SW1. Als je alleen een V10 hebt kom je bij de migratie eerder aan bod dan wanneer je ook een SW1 hebt. De uitrol van de KPN Software voor de SW1 is stilgelegd ivm de vele klachten; het wachten is op een nieuwe softwareversie.

En icm ExperiaWifi moet je nog meer geduld hebben, daar is nog helemaal geen KPN Software voor beschikbaar.

Hoe het zit met een V10 icm een SW2 weet ik niet, voor die laatste zijn de afgelopen maand zelfs 2 nieuwe softwareversies uitgekomen. 

• May 23, 2025

Zie ook dit topic. Er is dus recent nog een nieuwe versie van de oude firmware beschikbaar gekomen.Â