Skip to main content

Wanneer ontvang ik mijn experiabox 

Heb je geen bericht ontvangen @Hertog henk ? Als het goed is ontvang je een sms wanneer het pakketje opgehaald kan worden bij een PostNL punt. Bel anders nogmaals met 0800-0402 voor info.


Heb wel mijn ab.nr en code ontvangen via sms


Hallo @Hertog henk ,

Zo te lezen ben jij een nieuwe klant bij KPN. 

Je krijgt het modem over het algemeen twee of drie werkdagen voor de start van het abonnement. Je krijgt daar vanzelf een bericht over. 


Nee geen nieuwe klant, ik had waterschade en mijn modem is dood. Gisteren contact gehad met kpn. Modem zou ik vandaag krijgen.


Nee geen nieuwe klant, ik had waterschade en mijn modem is dood. Gisteren contact gehad met kpn. Modem zou ik vandaag krijgen.

Zit er misschien een KPN winkel in de buurt die nog open is? Anders daar maar gauw langs gaan denk ik. Met uw modem. Misschien krijgt u zo een andere mee.


Zit er misschien een KPN winkel in de buurt die nog open is? Anders daar maar gauw langs gaan denk ik. Met uw modem. Misschien krijgt u zo een andere mee.

Ik dacht dat je dat niet meer bij een KPN winkel kon halen @Nick83. 😉


Zit er misschien een KPN winkel in de buurt die nog open is? Anders daar maar gauw langs gaan denk ik. Met uw modem. Misschien krijgt u zo een andere mee.

Ik dacht dat je dat niet meer bij een KPN winkel kon halen @Nick83. 😉

Weet niet. Maar ik lees zoiets wel eens hier op het forum, dus je zou een gokje kunnen wagen.


Nou we zijn eruit foutje van kpn, bestelde modem blijkt op de een of andere manier geannuleerd te zijn. Wel veel mb gratis gekregen voor het ongemak.


Hoi @Hertog henk, water is vaak niet goed voor het modem inderdaad! Dat de verzending van het nieuwe modem was geannuleerd schiet dan niet op. Ik zie dat er een nieuwe modem is aangevraagd en dat deze nog onderweg is. 

Met de extra data die je hebt gekregen op je mobiele aansluiting kan je in ieder geval even vooruit, maar het is fijner als de vaste verbinding het weer doet. Hopelijk is het modem er snel en kan je de verbinding weer gebruiken zoals voorheen!


Gisteren mijn nieuwe modem ontvangen en geïnstalleerd. Alles werkt weer!!

Kpn nog bedankt voor de gratis mb 's om toch nog te kunnen internetten!