Skip to main content
Beantwoord

Wanneer krijgt mijn KPN Box 12 zonder SuperWifi een update?

• 8 november 2024
  • 9 reacties
  • 204 keer bekeken

Hallo, ik heb sinds 2002 box 12 van kpn met software SGEJ1000060E, ik heb geen superwifi punten aangesloten. Mijn vraag wanneer wordt mijn box geupdate?

groet Henk

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi @Monnik55, welkom, goede vraag! Als je echt helemaal geen wifipunten hebt aangesloten, of alleen maar SuperWifi 2 (de zwarte ronde) dan zou ik verwachten dat je de update al gekregen zou hebben. Het kan zijn dat ons beheersysteem jouw Box 12 niet goed kan bereiken. Dan lukt het pushen van de update ook niet. Wat je zou kunnen doen is de Box even een reset geven. Dan verwacht ik wel dat je op, relatief, korte termijn aan de beurt bent.

Bekijk origineel

9 reacties

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28378 reacties
  • Antwoord
  • 11 november 2024

Hoi @Monnik55, welkom, goede vraag! Als je echt helemaal geen wifipunten hebt aangesloten, of alleen maar SuperWifi 2 (de zwarte ronde) dan zou ik verwachten dat je de update al gekregen zou hebben. Het kan zijn dat ons beheersysteem jouw Box 12 niet goed kan bereiken. Dan lukt het pushen van de update ook niet. Wat je zou kunnen doen is de Box even een reset geven. Dan verwacht ik wel dat je op, relatief, korte termijn aan de beurt bent.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 11 november 2024

Oké , ikga hem eerdaags resettenen dan zien we wel app als het wel of niet lukt 

gr monnik 55

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 12 november 2024

Goedemiddag, heb zojuist het modem gereset, nu afwachten, als ik 2 weken wacht op de update zou dat lang genoeg zijn?

groeten Monnik55

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 14 november 2024
Monnik55 schreef:

Goedemiddag, heb zojuist het modem gereset, nu afwachten, als ik 2 weken wacht op de update zou dat lang genoeg zijn?

groeten Monnik55

heb je de update al gekregen? ik wacht ook nog steeds en ik heb geen wifi punten of wat dan ook. moet ik echt die router resetten voor een update? kan dat niet gewoon gepushed worden door klantenservice?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 14 november 2024

Neen er is nog niks geupdate!

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 19 november 2024

Vandaag 19 november heb ik weer gekeken en mijn modem is geupdate.

mijn dank Monnik55

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 2 december 2024

Ik heb het nog steeds niet, sadge

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28378 reacties
  • 16 december 2024

Als je het nu nog niet hebt, Seulgi, en je hebt geen SuperWifi 1 of Experia Wifi, dan verwacht ik wel dat je de update ook relatief binnenkort gaat krijgen. Waarbij relatief binnenkort wel sowieso volgend jaar gaat zijn. We doen op dit moment even alleen V10, en daarna is er de feestdagenperiode waarin we geen updates doen. En dan in het nieuwe jaar weer verder.

KeesGouda
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 10 reacties
  • 16 januari 2025

Ik kreeg bericht dan in de nacht van 13 op 14 januari kpnsoftware op mijn modem als update zou komen.

Na 2 dagen nog niets kunnen ontdekken.  Ik moest ook de super wifipunten, versie 1 aanzetten.

Na hoeveel dagen werkt ID update?

Reageer