Skip to main content
Antwoord

Wanneer wordt mijn V10 geüpdatet naar de nieuwe softwareversie?

• September 20, 2025
  • 7 reacties
  • 132 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Ik heb nog steeds  V1.01.00T04.3Intermediate in de V10. Wanneer komt hier een update?

Beste antwoord door Leen59

Bericht van 2 maanden geleden:

Wanneer krijg ik de update? 

Uitrol gaat in groepen. We zijn deze week begonnen met een eerste groep klanten. 

Deze update is voor klanten die nu nog op de oude firmware zitten én voor klanten die al eerder zijn overgegaan naar de KPN Software. Wel gaan migratie en update in aparte groepen. We beginnen met updates.

• Je krijgt per mail en sms van te voren bericht hierover als jij gemigreerd wordt van de oude firmware naar de KPN Software.
  • Heb je al KPN Software en krijg je de update naar deze versie, dan krijg je niet apart bericht.

7 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • Antwoord
  • September 20, 2025

Bericht van 2 maanden geleden:

Wanneer krijg ik de update? 

Uitrol gaat in groepen. We zijn deze week begonnen met een eerste groep klanten. 

Deze update is voor klanten die nu nog op de oude firmware zitten én voor klanten die al eerder zijn overgegaan naar de KPN Software. Wel gaan migratie en update in aparte groepen. We beginnen met updates.

• Je krijgt per mail en sms van te voren bericht hierover als jij gemigreerd wordt van de oude firmware naar de KPN Software.
  • Heb je al KPN Software en krijg je de update naar deze versie, dan krijg je niet apart bericht.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 21, 2025

Hallo ​@satfun51 ,

Heb jij misschien de witte SuperWiFi 1-punten in gebruik?

Want dat kan een reden zijn dat de update nog niet heeft plaatsgevonden.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • September 21, 2025

Nee, ik heb 2 zwarte Experia Wifi in gebruik.

• September 21, 2025

Nee, ik heb 2 zwarte Experia Wifi in gebruik.

Daarvoor geldt hetzelfde als voor de witte SuperWiFi's. 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@satfun51, dit gaat geleidelijk inderdaad. Iedereen komt aan de beurt voor de update, niemand wordt overgeslagen. Wanneer dat is, dat is afwachten. Daar hebben wij ook geen zicht op. Zoals Leen al noemt krijg je een mail en sms als aankondiging van de update, dan weet je dat het komt.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • September 24, 2025

Maar ik heb nog steeds V1.01.00T04.3Intermediate en geen V1.01.00T04.4Intermediate.

Ik heb ergens gelezen (bericht van Erik) dat met T04.de migratie niet gaat lukken.

Jasper van KPN
Moderator

Over het algemeen is het cijfertje minder belangrijk dan de term 'Intermediate’. De softwareversie die dat in het versienummer heeft staan is geschikt voor de migatie. Dat is geen probleem dus 🙂