Skip to main content

Wat is de laatste software van het kpn12 modem? Ik heb zelf in de instellingen SGEJ1000060E staan. Ik zie echter op internet dat er op 22 februari 2024 een heel ander softwarepakket geïnstalleerd zou zijn?

 

Wat is de laatste software van het kpn12 modem? Ik heb zelf in de instellingen SGEJ1000060E staan. Ik zie echter op internet dat er op 22 februari 2024 een heel ander softwarepakket geïnstalleerd zou zijn?

Daar is KPN al veel langer mee bezig: de nieuwe KPN firmware. Deze versie word zomaar niet naar iedereen uitgerold.


En waarom niet?

 


En waarom niet?

Omdat die niet samen werkt met de witte SuperWiFi's en Experia WiFi's. Dus zomaar naar iedereen uitrollen zou mogelijk veel problemen kunnen veroorzaken. Op z'n minst in iedergeval een overbelaste helpdesk.


Goedemorgen @koekei, welkom hier op onze community en bedankt voor je bericht :)

Alle informatie over de Box 12 en de daarbij behoren software/firmware vind je terug in deze product update. Je kunt je hier ook op abonneren zodat je op de hoogte wordt gehouden als het gaat om nieuwe ontwikkelingen. Mocht je nog verdere of aanvullende vragen hebben, stel ze vooral!


zoals ik al vermelde heb ik nog steeds de oude software nl de sgej1000060e.

mijn vraag blijft dus krijg ik nog een update aangeboden of niet ?

ik heb 4 smart wifi 2 punten 

 

 


de zwarte wifi 2 punten dus


... krijg ik nog een update aangeboden of niet ?

Zeker wel. Maar geen mens weet wanneer 😆


Reageer