Skip to main content

Donderdag een heel prettig gesprek gehad met een dame van KPN en zelfs over haar paarden gepraat. Samen kwamen we tot de conclusie dat mijn Experia V10 het tijdelijke voor het eeuwige had gewisseld  en ik zou 22 september een nieuwe af kunnen halen op de plaats van mijn keuze. Ik zou een sms'je krijgen als ik hem af kon halen. 22 September geen sms dus maar even gebeld, blijkt dat hij niet verstuurd is.  De dag daarop dus 23 Sept even gebeld naar de status van verzending,  blijkt dat hij nog steeds niet is verzonden. Dit betekent dat ik op z'n vroegst maandag  met heel veel geluk, de modem zou kunnen ontvangen. Wat een waardeloze organisatie,  ik ben zzp'er en op dit moment niet te bereiken via het internet door m'n klanten. 

Beste @Jaker, wat rot dit! ZZP’er of niet, in de huidige maatschappij kan je gewoon eigenlijk niet zonder internet. Natuurlijk wil je zo snel mogelijk een nieuwe Experia Box! Voor dit soort vragen kan je het beste toch even opnieuw bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen direct meekijken en, indien nodig, actie ondernemen. Op het forum heb je contact met de community, die vooral bestaat uit andere klanten. KPN moderators zijn ook actief, maar, zoals je merkt, kan het even duren voordat wij aan een topic toekomen.

 

Dat gezegd hebbende: mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee. 


Ik heb zelf actie ondernomen en ben in Barendrecht het modem om gaan wisselen. Als ik op KPN moet wachten had ik pas op 27 september een nieuw modem gehad. Nogmaals wat een waardeloze organisatie. Ik heb dus kosten moeten maken om weer online te kunnen zijn. En die 100 gb zijn een lachertje dat maar een week geldig is. Nogmaals heel hartelijk bedankt KPN