Skip to main content

We zijn al vele jaren XS4all klant en vooral blij met technische helpdesk.  Verandert dit als we KPN klant worden en krijgen we een andere router? Met andere woorden wat zijn de precieze verschillen.

ALs ZZP er heeft KPN wel goede kortingen maar rekenen wel meer voor diensen zoals Opname/begin gemist etc.

XS4ALL gebruikte FritZbox als router en KPN gebruikt de V10, de V10a, KPN Box12 en de V14 @Lucide 

Als optie kun je bij KPN de FB huren.

 


We zijn al vele jaren XS4all klant en vooral blij met technische helpdesk.  Verandert dit als we KPN klant worden en krijgen we een andere router? Met andere woorden wat zijn de precieze verschillen.

ALs ZZP er heeft KPN wel goede kortingen maar rekenen wel meer voor diensen zoals Opname/begin gemist etc.

Je bent al een tijdje geen XS4ALL klant meer @Lucide , maar je heb een XS4ALL abonnement bij KPN, ik trouwens ook. Bijna alle voorzieningen die we als XS4ALL klanten destijds hadden zijn in dit abonnement opgenomen. Wil je het huidige abonnement opzeggen en overstappen naar een KPN abonnement raak je ik elk geval de Fritz!box kwijt, die overigens weer terug kunt huren, of zelf aanschaffen. Ook ga je voor TV kijken over naar de TV+Box. Ik zou morgen even bellen met de XS helpdesk 020-3987666 om je wensen en alle opties met hen bespreken. 


Je zou ook eventueel je eigen Fritz!box kunnen kopen als je echt een FB wil. Na 2 a 3 jaar heb je hem terug verdiend vergeleken de huurkosten. Er zit 5 jaar garantie op als je hem koopt.


Met andere woorden wat zijn de precieze verschillen.

De Fritzbox die u nu heeft u beter dan de routers van KPN. Als u het abonnement verlengd naar een nieuw KPN abonnement, dan krijgt u een router van KPN. Wilt u toch de Fritzbox behouden, dan kan dat voor € 7,49 per maand extra.

https://www.kpn.com/internet/fritzbox

U kunt ook zelf een Fritzbox kopen. In ongeveer 2 jaar heeft u dat eruit.

Als ZZPer heeft u misschien een zakelijk abonnement? 


We zijn al vele jaren XS4all klant en vooral blij met technische helpdesk.  Verandert dit als we KPN klant worden en krijgen we een andere router? Met andere woorden wat zijn de precieze verschillen.

ALs ZZP er heeft KPN wel goede kortingen maar rekenen wel meer voor diensen zoals Opname/begin gemist etc.

Je bent al een tijdje geen XS4ALL klant meer @Lucide , maar je heb een XS4ALL abonnement bij KPN, ik trouwens ook. Bijna alle voorzieningen die we als XS4ALL klanten destijds hadden zijn in dit abonnement opgenomen. Wil je het huidige abonnement opzeggen en overstappen naar een KPN abonnement raak je ik elk geval de Fritz!box kwijt, die overigens weer terug kunt huren, of zelf aanschaffen. Ook ga je voor TV kijken over naar de TV+Box. Ik zou morgen even bellen met de XS helpdesk 020-3987666 om je wensen en alle opties met hen bespreken. 

Dag Berrie we hebben een mooie aanbieding van XS4all liggen en omdat ik niet BTW plichtig ben is dit beter als bij KPN kleinzakelijk gek genoeg. We willen de Fritz Box 7590 houden.


Met andere woorden wat zijn de precieze verschillen.

De Fritzbox die u nu heeft u beter dan de routers van KPN. Als u het abonnement verlengd naar een nieuw KPN abonnement, dan krijgt u een router van KPN. Wilt u toch de Fritzbox behouden, dan kan dat voor € 7,49 per maand extra.

https://www.kpn.com/internet/fritzbox

U kunt ook zelf een Fritzbox kopen. In ongeveer 2 jaar heeft u dat eruit.

Als ZZPer heeft u misschien een zakelijk abonnement? 

Dan blijft de vraag welke tv opties we hebben en twijfelen nog over TV box en alleen streamen via de TV+ app wat ik geen verbetering vind  tov de oude TV app van KPN. Bij mijn samsung blijft de oude TV app steeds een upgrade naar TV + uitvoeren (grrrr)


Bij xs4all kun je niets meer afsluiten, dat wordt automatisch doorgesluisd naar de KPN-site @Lucide 

 


@Lucide Je kan ook gewoon jouw bestaan fritzbox gebruiken, alleen het juiste kpn profiel activeren. De KPN modem moet je bewaren en terug sturen als je naar een ander provider zal overstappen,


Tja... het is nu alleen nog maar TV+.


@Lucide Je kan ook gewoon jouw bestaan fritzbox gebruiken, alleen het juiste kpn profiel activeren. De KPN modem moet je bewaren en terug sturen als je naar een ander provider zal overstappen,

Fritzbox moet je inleveren als je overstapt naar nieuw KPN abonnement las ik hier.


Bij xs4all kun je niets meer afsluiten, dat wordt automatisch doorgesluisd naar de KPN-site @Lucide 

 

wel kortingen bedingen als je verlengt. Nu vaste kortingen daar bij 1 of 2 jaar verlenging. 12,,50 gedurende 6 mnd bij 1 jaar en 15,00 voor 12 maanden bij 2 jaar contract. Daar hebben we nog 6 maanden ESPN compleet gratis bij 2 jaar abbo.


We zijn al vele jaren XS4all klant en vooral blij met technische helpdesk.  Verandert dit als we KPN klant worden en krijgen we een andere router? Met andere woorden wat zijn de precieze verschillen.

ALs ZZP er heeft KPN wel goede kortingen maar rekenen wel meer voor diensen zoals Opname/begin gemist etc.

Je bent al een tijdje geen XS4ALL klant meer @Lucide , maar je heb een XS4ALL abonnement bij KPN, ik trouwens ook. Bijna alle voorzieningen die we als XS4ALL klanten destijds hadden zijn in dit abonnement opgenomen. Wil je het huidige abonnement opzeggen en overstappen naar een KPN abonnement raak je ik elk geval de Fritz!box kwijt, die overigens weer terug kunt huren, of zelf aanschaffen. Ook ga je voor TV kijken over naar de TV+Box. Ik zou morgen even bellen met de XS helpdesk 020-3987666 om je wensen en alle opties met hen bespreken. 

De technische helpdesk is wel nog van XS4all met een direct tel.nr en erg goed geholpen laatst


Als je alles keurig aansluit dan heb je bij kpn helemaal geen helpdesk nodig😉.


Nu vaste kortingen daar bij 1 of 2 jaar verlenging. 12,,50 gedurende 6 mnd bij 1 jaar en 15,00 voor 12 maanden bij 2 jaar contract. Daar hebben we nog 6 maanden ESPN compleet gratis bij 2 jaar abbo.

Ja, KPN verlengt tegenwoordig oude abonnementen. Dus een oud XS4ALL abonnement zal ook wel verlengt kunnen worden. 

Dat is niet altijd interessant. Want abonnementen worden elk jaar duurder door de jaarlijkse prijs verhogingen. Dan kunt u vervolgens wel wat korting krijgen, maar dat desondanks kan het dan nog steeds duurder zijn dan oversluiten naar een nieuw KPN abonnement. 


Als je alles keurig aansluit dan heb je bij kpn helemaal geen helpdesk nodig😉.

Dat geldt ook voor het XS abonnement bij KPN @Joep1965 , alles gaat in principe vanzelf. Maar heb je hulp nodig of heb je een (ver)storing dan is de eigen helpdesk voor klanten met een XS abonnement buitengewoon goed.

 


Met andere woorden wat zijn de precieze verschillen.

De Fritzbox die u nu heeft u beter dan de routers van KPN. Als u het abonnement verlengd naar een nieuw KPN abonnement, dan krijgt u een router van KPN. Wilt u toch de Fritzbox behouden, dan kan dat voor € 7,49 per maand extra.

Als je nu nog een xs4all abonnement hebt kun je naar KPN omschakelen en dan de Fritzbox behouden voor 3,75 per maand via onderstaande link. Je krijgt dan wel TV+

https://www.kpn.com/shop/aanpassen/verlengen/internet-tv


TV+ werkt prima, denk dat de meeste issues er wel uit zijn.


Reageer