Skip to main content

Hoi,

 

Enige tijd geleden had ik heel veel problemen binnen mijn netwerk. Trage verbinding, traag zappen op TV, etc.... Oorzaak: Experiabox V12 

Het signaal bleek rond te zingen in het netwerk.

Via Marktplaats een oude Experiabox V10 gekocht. 

Probleem opgelost!!

Nu heb ik een oude Experiabox V12 over.

 

​​​​Wat kan ik hiermee doen? Verkopen? Retourneren?

 

Ik hoor het graag,

 

Koen

De KPN Box 12 hoort bij je abonnement en heb je daarom in bruikleen gekregen. Als je deze niet gebruikt, gewoon netjes bewaren. Als je je abo een keer aanpast of opzegt, moet de modem weer retour KPN @KoenvE , anders krijg je een naheffing voor de vervangingswaarde als je deze dan niet meer hebt.

 


Maar ja, dan moet ik hem nog jaren bewaren.. 

En hij doet.het gewoon niet goed.

 

Kan ik hem niet gewoon terugsturen en dat KPN registreert dat ik hem al heb geretourneerd…

 

Onhandig om hem te moeten bewaren…

 

Hoe hoog is een naheffing?


“ als je de voorwaarden er op naleest gaat het om de vervangingswaarde van het betreffende product. bij een KPN Box 12 is dat bijvoorbeeld €198 exclusief 21% BTW “ bron

Mogelijk werkt de v12 op een later moment wel goed. De Box 12 krijgt nog steeds updates.
Verder is de Box 12 in bruikleen gegeven door KPN en blijft hierdoor eigendom van KPN. 
Verkopen is niet toegestaan.


Maar ja, dan moet ik hem nog jaren bewaren.. 

En hij doet het gewoon niet goed.

 

Kan ik hem niet gewoon terugsturen en dat KPN registreert dat ik hem al heb geretourneerd…

 

Onhandig om hem te moeten bewaren…

 

Hoe hoog is een naheffing?

Het is jouw keus om het standaard modem niet meer te gebruiken en elders een ander modem te kopen. Je had er ook voor kunnen kiezen om de helpdesk te raadplegen om tot een oplossing te komen, dus KPN valt in dezen niets te verwijten @KoenvE 

 


TS verwijt toch niets aan KPN? Hij wil alleen weten hoe hij van dat ding af kan.

 


Ja 🙂 ik verwijt niemand iets... Maar ik wil gewoon van dat ding af..

 

Als ik hem aan KPN retourneer, kunnen ze er misschien nog wat mee…

 

KPN klantenservice, leest u mee?


Hier vind je het retouradres. Bewaar in ieder geval het verzendbewijs. 


KPN klantenservice, leest u mee?

Die lezen mee. Maar komen hier pas over een dag of 9. Er is veel workload.

Woon je zo krap dat je dat bakje nérgens in een kast in een hoekje kan leggen?

Enne. Je had ook kpn kunnen bellen “mijn modem werkt niet goed". Waarschijnlijk had kpn 'm dan omgeruild.

En een gekochte v10 via Marktplaats? Ook die had de vorige gebruiker moeten retourneren. KPN verkoopt ook die niet. Alleen huur.


Hi @KoenvE, welkom hier. 

Je kunt de Box12 terugsturen naar het eerder genoemde adres, van belang is inderdaad om je verzendbewijs te bewaren. Desnoods door een foto te maken op je telefoon/cloud. 


@PeterG De Experiabox v10 werd een paar jaar geleden verkocht in de zakelijke KPN webshop. bron
De koper kan deze later doorverkocht hebben en die koper kan deze ook weer doorverkocht hebben.

 


Okidoki @VwDt .😊


Hoi Alex_P

 

Dank voor je reactie en dat ga ik doen…

 

Mvg

 

KvE