Skip to main content

Hallo,

ik heb een box v12 met softwareversie: SGEJ1000060E van kpn in gebruik. De webinterface van het modem heeft response tijden van langer dan 30 seconden met uitschieters van een minuut of nog meer. Nu weet ik dat geduld een schone zaak is, maar bij elke muisklik zulke lange respons tijden te hebben, maakt een bazale instellingswijziging onacceptabel langzaam tot bijna onmogelijk. 

 

Een bijgevolg van deze ‘traagheid’ is dat het modem soms “gateway error” geeft zodra ik probeer in te loggen, naar meermaals proberen heb ik dan geluk om uiteindelijk ingelogd te raken. 

 

Kpn geeft aan dat een reset van de box het probleem verhelpt. Dit heb ik meermaals gedaan. De symptomen zijn dan voor enkele minuten verholpen, maar het probleem keert gewoon weer terug. 

 

waarbij treed het probleem allemaal op? : 

  • zowel draadloze als bedrade verbinding rechtstreeks met de box
  • mac osx, safarie, chrome en firefox
  • windows 10 ms Edge 
  • cookies / cache cleared

Wat zou nog gedaan kunnen worden om de response van de webinterface te verbeteren? 

 

 

 

Bekend probleem. Er word nieuwe firmware uitgerold. Daarbij is dit probleem opgelost. Er zijn wel weer allerlei nieuwe problemen mee. Maar dat is zo ongeveer normaal bij KPN. 


Hi @arohun

Bekend probleem. Er word nieuwe firmware uitgerold. Daarbij is dit probleem opgelost.

Wat Nick aangeeft klopt. Houd ook onze Product Updates in de gaten hiervoor.
Als je je rechts bovenin abonneert op de Product Updates dan krijg je vanzelf bericht wanneer we een update plaatsen. Zo blijf je op de hoogte van waar we aan werken, ook wat de Box 12 betreft. 🙂