Skip to main content
Antwoord

Webinterface modem omgeving onwerkbaar traag

• March 16, 2025
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Zojuist de stekkertjes overgezet van Delta naar KPN en dat gaat allemaal soepel. Totdat ik in de webinterface van het 12B modem terecht komt. Na verschillende pogingen met een scala aan foutmeldingen lukt het dan eindelijk. Alleen is de interface zo traag dat het me niet lukt om zaken in te stellen zoals het vastprikken van mijn NAS op een IP nummer. Doe ik iets niet goed? Hoe doen anderen dat? 

Beste antwoord door Jan van KPN

Hoi ​@Peacelord, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community! En ook welkom bij KPN natuurlijk 😀

Wat ​@Marlon92 hierboven aangeeft, klopt. Je zult binnenkort vanzelf worden overgezet op de nieuwe software en hier ontvang je ook nog bericht van. Voor meer informatie kan ik je ook alvast aanraden om je op deze Product Update te abonneren! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• March 16, 2025

Dat is bekend. Er is nieuwe firmware. Maar het is niet bekend wanneer jij die krijgt. Kan zomaar nog een paar weken duren.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 18, 2025

Hoi ​@Peacelord, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community! En ook welkom bij KPN natuurlijk 😀

Wat ​@Marlon92 hierboven aangeeft, klopt. Je zult binnenkort vanzelf worden overgezet op de nieuwe software en hier ontvang je ook nog bericht van. Voor meer informatie kan ik je ook alvast aanraden om je op deze Product Update te abonneren!Â