Skip to main content
Antwoord

Website Deezer is niet te benaderen via de thuisverbinding

• September 25, 2025
  • 6 reacties
  • 77 keer bekeken

Ik krijg sinds een paar weken (eind augustus)  thuis een access denied foutmelding bij het openen van de website www.deezer.com via wifi (experia v10). Ook als ik de deezer app open op mijn iphone via mijn wifi netwerk krijg ik foutmeldingen (de pagina wordt niet geladen). Iedereen heeft daar last van via ons thuisnetwerk op alle apparaten. wij gebruiken geen vpn.
Als ik de website en de app via mobiele data gebruik kan ik/iedereen er gewoon bij en werkt alles.  Ik hoop dat iemand kan helpen met een oplossing voor dit probleem.

Beste antwoord door Marlon92

Gebruik je geen VPN? Dan hebben ze je ip geblokkeerd. Hier kan KPN niets aan doen. Hiervoor moet je contact opnemen met Deezer zelf.

6 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 25, 2025

Beste ​@bvmbvm , ik kan de website gewoon bereiken zonder /offers/family toevoeging

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 26, 2025

Beste ​@JanD Ik kan er ook bij via mobiele data of wifi ergens anders. Maar dus niet thuis via de experia box. krijg de foutmelding bij alle url’s vanaf deezer.com

• Antwoord
  • September 26, 2025

Gebruik je geen VPN? Dan hebben ze je ip geblokkeerd. Hier kan KPN niets aan doen. Hiervoor moet je contact opnemen met Deezer zelf.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 26, 2025

Beste ​@bvmbvm ik bedoel dat ik via mijn thuisnetwerk van KPN met de standaardinstellingen van KPN gewoon de site kan bereiken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 5, 2025

Heel vreemd maar nadat ik dit ook bij deezer zelf heb gemeld werkt het een dag later weer. Nu al een paar dagen zonder problemen. Waarschijnlijk iets bij deezer want ik kreeg ook een melding dat er afgelopen maand geen deezer statistics beschikbaar waren. Bedankt voor het meedenken.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • October 5, 2025

Ik zie dat de melding bij EdgeSuite vandaan komt, en dat is een soort firewall voor websites. Dus het probleem ligt bij Deezer.