Skip to main content

Vorige week KPN gebeld i.v.m. een slechte verbinding van de WiFi internet en telefoon. De behulpzame dame kon mij vertellen dat de verbinding de laatste weken ongeveer 30 keer was uitgevallen. Dus het reset programma gevolgd en de afspraak gemaakt dat ik na een week terug zou bellen wat dan de toestand zou zijn. Dus vanmiddag gebeld met de mobiel gekozen voor muziek en jawel na een paar minuten de verbinding weg. Dus over op de vaste. Weer een behulpzame dame die weer wou resetten. Haar duidelijk gemaakt dat dat al een keer was gebeurd maar zij antwoorde dat dit van haar leidinggevende moest. Ik probeerde haar duidelijk te maken dat er afspraken waren gemaakt dat als het niet werkte er iets anders geprobeerd moest worden. Maar blijkbaar als je dus een medewerker krijgt ongeacht of je de reset riedel hebt doorlopen je steeds weer opnieuw moet resetten. Dat beheert men blijkbaar.

KPN dit valt mij erg tegen. He enige wat op dit moment goed werkt is het sturen van de facturen😂

Wat gaan  we doen koninklijke KPN.

Hoi @Anne 24. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw verbinding steeds wegvalt. Gaat het om Internet en TV dat wegvalt? Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik voor je uitzoeken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Ik hoor graag van je!


Info geplaatst


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Het is voor mij nog niet duidelijk of het alleen gaat om jouw WiFi verbindingen of ook bekabeld internet en tv. En wanneer is dit voor het laatst gebeurd?


Het gaat om wifi ,internet en vaste telefoon


En de mobiel valt uit tijdens het bellen.


En wanneer is dit voor het laatst gebeurd? Ik heb zojuist jouw diensten doorgemeten. Mijn systeem geeft aan dat er vandaag geen verbrekende verbindingen zijn geconstateerd. Ik zie wel dat een collega in jouw dossier heeft genoteerd dat dit in het verleden meerdere keren op een dag gebeurde. 

 


Bijzondere manier van communiceren. Ik vorige  week contact gehad toen werd geconstateerd dat vele keren e.e.a. was uitgevallen. Na resetten van alles modem, glasvezel, spllitter afgesproken dat ik na 1 week zou terug bellen. De afloop van dat gesprek kennen we. Het schijn met de telefoon nu mee te vallen , de WiFi heeft er soms moeite mee maar mijn mijn vraag is hoe vaak in de afgelopen week is de verbinding weg gevallen want het wordt altijd niet geconstateerd door de gebruiker.


Ik heb helaas niet de mogelijkheid om te achterhalen hoe vaak jouw modem het afgelopen weer zijn verbinding is verloren. Je kan het beste direct contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402) wanneer de verbinding wegvalt. Dan kan mijn collega jouw verbinding doormeten en een passende oplossing bieden. 


Komen we toch weer bij de afdeling resetten uit.

Ik zou haast zeggen bedankt voor de moeite dat je mij weer naar 088 0402 hebt geleid .😂☹️

Ik stop hier mee ben er helemaal klaar mee.


Ik zou je heel graag een antwoord willen geven op jouw vraag, maar helaas heb ik geen antwoord hierop. Ik heb jouw verbinding doorgemeten en onze systemen geven aan dat er afgelopen week geen verbrekende verbindingen zijn geweest. Daarmee bedoel ik dat jouw ExperiaBox zijn verbinding niet is verloren. Ik kan helaas niet bekijken of jouw WiFi verbinding wegvalt en hoe vaak dat gebeurd. Als je toch nog problemen ervaart hebben we meer informatie nodig om je verder te kunnen helpen.