Hallo, ik moet sinds enige tijd continu inloggen op de wifi bij mij thuis. Dit was nooit zo. Dit geld voor alle op de wifi aangesloten apparatuur.
Er is niets veranderd aan de apparatuur of bekabeling.
Ik heb de wifi manager al heel vaak doorlopen en die begint eigenlijk altijd met het aangeven dat ik superwifi punten moet aanschaffen maar die staan al op elke etage en geven een sterk signaal als we weer zijn ingelogd. Heb de modem ook al menig keer herstart en gereset.
Iemand een idee waar dit probleem vandaan komt, wordt langzamerhand nogal vervelend. Vanavond alleen al om de 15 minuten de melding dat we opnieuw in moeten loggen bij het netwerk en de wifi die dan dus ook niet werkt.
Mvg Ruud
Ook bij ons hetzelfde probleem.De WiFi valt steeds weg terwijl er geen veranderingen hebben plaats gevonden.De handy springt steeds over op 4G.Zelfs de thermostaat gaf aan niet meer verbonden te zijn met het netwerk.De experiabox opnieuw opgestart,de handy idem dito,WiFi uit en opnieuw aangezet.Het probleem blijft!!!Daarna de WiFi manager gedaan.Ik ga nu een nieuw modem box 12 ontvangen.Ben echter bang dat het Wifi signaal niet goed is.
*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt aorigineel topic]