Skip to main content

Wifi in modem V12 valt nog steeds weg ondanks dat ik in samenwerking met klantenservice 

wifi 6 in modem heb teruggezet naar wifi 5

Heb je dit soort dingen in huis?

 


ja  1 in de meterkast vlakbij het modem en 1 boven bij de televisie

 


Hoi @wifi V12, welkom op het forum. Wat valt er precies weg als het wegvalt? Is dat alleen de Wifi, of vallen bekabeld aangesloten apparaten (zoals de tv-ontvangers) ook weg op dat moment?

Wat gebeurt er met de lampjes op de Box12 als de verbinding wegvalt? Zijn er Wifi versterkers in gebruik?

Wij weten alleen wat jij ons vertelt, als je ons meer informatie geeft kunnen we makkelijker met je meedenken. 


Heb het probleem  opgelost ,het lag aan de DVS 650.Heb ze er uitgehaald en de wifi was weer 100%.Heb nu de DVS 1200 gebruikt en geen storing meer. Vraag me af of ik hen nog naar wifi 6 moet terugzetten.???


bedoel modem naar wifi 6


Moet niet, maar je zou het kunnen doen.


Oke bedankt


Goed om te lezen dat het is verbeterd @wifi V12. Je kunt Wifi 6 weer aanzetten, dat kan je dan weer gebruiken.


Wat waren de instellingen  voor wifi 6,heb wel die voor wifi 5 maar weet die van wifi 6 niet meer


Bij de instellingen van Wifi in het modem (mijnmodem.kpn) kan je de wireless mode op 802.11ax zetten. Dat is Wifi 6. Als het naar Wifi 5 was teruggezet zal je daar nu 802.11ac zien staan. Na het opslaan van die wijziging zit je weer op Wifi 6.

Dit topic kan je ook helpen met het vinden van de instellingen: KPN Box 12 – Instellingen webinterface.